پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مسئول کانون کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی آستان قدس در تهران مطرح کرد:
۱۴۰۳-۰۲-۲۵

درخشش غرفه آستان قدس رضوی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

مسئول کانون کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی آستان قدس در تهران گفت: انتشارات آستان قدس رضوی همواره در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌درخشد و هر سال بهتر از سال قبل ظاهر شده است.

اکبر هوشمند، در حاشیه بازدید از غرفه آستان قدس رضوی در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز، گفت: ایده تجمیع انتشارات آستان قدس رضوی و عرضه آثار مختلف این مجموعه به صورت یکپارچه و در یک فضا بسیار ایده خوبی است.
وی ابراز کرد: امروز ضمن بازدید از این غرفه شاهد بودم که اقشار مختلف دانشجویان و نوجوانان با پوشش‌های متفاوت به سراغ انتشارات آستان قدس رضوی می‌آیند و این توفیق بزرگی است که به عنایت و الطاف حضرت رضا(ع) حاصل شده است.
هوشمند ادامه داد: «امام هشتم و بازی بزرگ عباسیان»،«مطالعات فرهنگی و اجتماعی سادات»،« تامین بهداشت روانی در اجتماع » و.... از جمله تازه‌های نشر بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی است که در قالب عمومی عرضه شده و مورد استقبال اقشار مختلف قرار گرفته است.  
وی تصریح کرد: خوشبختانه در  چند سال اخیر شاهد بودیم انتشارات آستان قدس رضوی علاوه بر نشرهای تخصصی دنبال مخاطب عمومی نیز رفته است و این موجب شده مخاطبان در شاخص‌های مختلف اجتماعی به سراغ این آثار بروند و با خیال راحت از انتشارات آستان قدس بهره‌مند شوند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

تروریستی اعلام کردن سپاه نشانه اوج خباثت دشمنان ایران است
تولیت آستان قدس رضوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را قهرمان مبارزه با تروریست خواند و تروریستی اعلام کردن این نهاد مردمی…

تلویزیون اینترنتی