پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۵

بازدید عضو شورای عالی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان از غرفه آستان قدس رضوی در نمایشگاه تهران

عضو شورای عالی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان از غرفه آستان قدس رضوی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دیدن کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد باقر فرزانه، در حاشیه بازدید از سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، غرفه انتشارات آستان قدس رضوی، در گفتگو با خبرنگار آستان‌‌نیوز، گفت: بازدید از نمایشگاه کتاب همواره برای بنده مسرت بخش است زیرا می‌توان انواع کتاب های خوب را در این نمایشگاه مشاهده کرد.
وی ابراز کرد: خوشبختانه نمایشگاه کتاب تهران همه ساله با استقبال بالای نسل جوان مواجه است و نخستین ویژگی آن این است که بازدیدکنندگان را با اندیشه‌های نو و جدید آشنا کرده و همچنین جوانان را برای مطالعه کتاب تشویق  و ترغیب می‌کند.
 وی به حضور آستان قدس رضوی در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: خوشبختانه آستان قدس رضوی همواره در مسائل انتشارات پیشتاز بوده است و تاسیس موسسه جوانان یکی از اقدامات بسیار مثبتی است که با انتشار کتابهای مفید و پرمخاطبی که به چاپ رسانده، نسل جوان را هدف قرار داده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

تروریستی اعلام کردن سپاه نشانه اوج خباثت دشمنان ایران است
تولیت آستان قدس رضوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را قهرمان مبارزه با تروریست خواند و تروریستی اعلام کردن این نهاد مردمی…

تلویزیون اینترنتی