پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۵

برگزاری جشن «دختیژن» ویژه نونهالان تهرانی در دهه کرامت

خادمیاران و یاوران رضوی منطقه ۱۴ تهران به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) میزبان دختران مقطع ابتدایی در اولین جشن «دختیژن» از سری جشن‌های باشکوه دختران نور بودند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۴ با مشارکت معاونت پرورشی آموزش و پرورش این منطقه اقدام به برگزاری جشن ویژه دختران مقاطع ابتدایی و متوسطه کردند.
 همزمان با دومین‌ روز از ایام‌ دهه کرامت، گردهمایی نونهالان دختر مقطع ابتدایی منطقه دارالمومنین تهران برگزار شد که نخستین جشن از جشن‌های سه‌گانه کانون‌های خدمت رضوی برای دختران دانش‌آموز بود‌.
از برنامه‌های این جشن، که با محوریت کانون بانوان و خانواده و مشارکت سایر کانون‌ها بود، به ویژه برنامه‌های جذاب و مفرحی از قبیل اجرای سرود، سخنرانی، مسابقه، اهدای جایزه به افراد دارای نام مبارک معصومه و اجرای آیین پرچم‌گردانی می‌توان‌ اشاره کرد که حضور خادمیاران در معیت پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام‌ هشتم این محفل نورانی را معطر و مزین به نام امام رئوف کرد و موجب شادی و شعف دو چندان دختران حاضر در برنامه شد.
در پایان این مراسم خادمیاران ضمن پذیرایی از میهمانان حضرت رضا(ع) با اهدای گل آن‌ها را بدرقه کردند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی