پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به منظور حضور در اختتامیه پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) ؛
۱۴۰۳-۰۲-۲۵

رئیس جمهور وارد مشهد مقدس شد

 رئیس جمهور عصر امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت به منظور حضور و سخنرانی در اختتامیه پنجمین کنگره جهانی امام رضا (ع) وارد مشهد شد.

به گزارش آستان نیوز، حجت اسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور کشورمان برای حضور در اختتامیه کنگره جهانی حضرت رضا(ع) وارد مشهد شد و امشب در جمع اندیشمندان داخلی و خارجی شرکت کننده در این کنگره سخنرانی خواهد کرد.

پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) با هدف بررسی اندیشه تمدنی امام رضا(ع) و با شعار و محوریت موضوعی «عدالت برای همه، ظلم به هیچکس» با حضور اندیشمندان مطرح اسلامی و سایر ادیان از چهار قاره جهان در حال برگزاری است. 
  این کنگره روزگذشته 24 اردیبهشت، با پیام مقام معظم رهبری کار خود را آغاز کرد و در نوبت عصر روز نخست و امروز سه شنبه 25 اردیبهشت نشست های تخصصی با ارائه مقالات شرکت کنندگان برگزار شد. 
در آیین افتتاحیه، پیام مراجع عظام تقلید حضرات آیات؛ مکارم شیرازی، سبحانی و جوادی آملی قرائت و در ادامه با  سخنرانی رئیس کنگره و تولیت آستان قدس رضوی  حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی و سخنرانی دکتر عاملی دبیر کنگره جهانی حضرت رضا(ع) همراه شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی