پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۵

حضور سفیران رضوی در مدارس منطقه 19 تهران

با حضور سفیران عشق و ارادت به همراه پرچم متبرک امام رضا (ع) عطر دل‌انگیز رضوی در مدارس منطقه 19 تهران پیچید.

به گزارش آستان نیوز از تهران، درخشش پرچم سبز امام رضا (ع) در آسمان علم و دانش، معطر شدن فضای مدارس به عطر دل‌انگیز رضوی، اشک شوق در چشمان دانش‌آموزان، نغمه‌های عشق و ارادت در زمزمه‌های صلوات خاصه، تجربه‌ای معنوی و ماندگار برای نسل آینده به وجود آورد.
این برنامه‌ها به مناسبت دهه مبارک کرامت و به همت کانون‌های مختلف خدمت رضوی منطقه نوزده تهران و با هماهنگی مدارس این منطقه انجام شد. 
حضور خادمیاران رضوی در مدارس دخترانه فدک و تزکیه با هماهنگی کانون جوان و نوجوان منطقه و همچنین حضور در مدرسه دخترانه شهید صادقی با هماهنگی کانون محله‌ای بهمنیار انجام شد.
حضور خادمیاران رضوی در این مدارس، با استقبال گرم دانش‌آموزان، معلمان و مدیران مدارس روبرو شد و خاطره‌ای ماندگار در ذهن دانش‌آموزان این منطقه حک کرد. 
دانش‌آموزان و کادر آموزشی با چشم‌هایی اشکبار و قلب‌هایی سرشار از عشق، به استقبال پرچم متبرک رضوی آمدند و در فضایی معنوی و روحانی، غرق در مدیحه‌سرایی و طنین صلوات خاصه امام رضا (ع) شدند.
در پایان این برنامه‌ها، به رسم یادبود، تبرکات رضوی بین دانش‌آموزان توزیع و به هر مدرسه یک قطعه فرش متبرک آستان قدس رضوی اهدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی