پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در ایام پر برکت دهه کرامت،
۱۴۰۳-۰۲-۲۵

جشن بزرگ «دختران آفتاب» در تبریز برگزار شد

همزمان با گرامیداشت دهه کرامت در سومین سال متوالی جشن بزرگ «دختران آفتاب» از سوی کانون مرکزی بانوان و خانواده خدمت رضوی شهرستان تبریز در مصلای اعظم امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، مراسم باشکوه دختران آفتاب که به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر با حضور بانوان خادمیار، یاور رضوی و خانواده آنها در تالار اجتماعات مصلای حضرت امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد با ورود پرچم متبرک آستان مقدس رضوی که خدام با صفای حرم علی ابن موسی الرضا (ع) آن را همراهی می‌کردند، آغاز شد. 
در ادامه زهرا وظیفه شعاع قاری ممتاز کشوری آیاتی نورانی از کلام الله مجید را تلاوت کردند و بعد از آن، رقیه نوری‌زاده مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی آذربایجان شرقی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی آستان قدس رضوی در طول این دهه ۴٠ برنامه متنوع و فشرده در سطح استان برگزار می‌شود که مشخصا ٩ برنامه با مشارکت خادمیاران کانون امور بانوان و خانواده انجام خواهد شد. 
فاطمه زمانی سخنران اصلی مراسم با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام(ص)، لطیف و مهربان بودن، احترام گذاشتن بیشتر به والدین, پاک و با حیا بودن، با ارزش بودن دختران ایرانی را از صفات مهم و زیبای آنها برشمرد و گفت: متاسفانه امروز شیاطین با ایجاد مد و مدگرایی می‌خواهند ارزش دختران ما را زیر سوال ببرند و آنها را به بیراهه بکشانند و شما وظیفه دارید در مقابل آن شیاطین مقاومت کنید. 
زمانی با بیان الگوهای قرآنی و اسلامی همچون حضرت مریم و حضرت زهرا(س) افزود: دختران امروز جامعه ما می‌توانند با الگو قرار دادن آنها با حفظ حجاب و عفاف و با ایستادگی در برابر شیاطین، سرباز امام زمان(عج) و سرباز ولایت باشند و فرزندان بزرگی را تربیت کنند. 
تجلیل از مادران ٣ فرزندی در اجرای طرح شکوه مادری و طرح شمیم رضوی با تقدیم لوح تقدیر و هدایای متبرک و اجرای مسابقه بین دختران نوجوان حاضر در مراسم و اهدای لوح تقدیر به خواهران با اسامی معصومه از دیگر برنامه‌های این جشن بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی