پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۵

تشرف 140 نفر از دانشجویان هنر به حرم مطهر رضوی در قالب طرح «بهشت هشتم»

طرح «بهشت هشتم» به همت اداره امور پایگاه‌های تبلیغی و معرفتی معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی، عطر معرفت و معنویت را در دل 140دانشجوی هنر از سراسر کشور پراکنده کرد.

به گزارش آستان نیوز، صبح امروز 25 اردیبهشت ماه 70 نفر از دانشجویان دانشگاه سوره تهران و 70 نفر از دانشجویان دانشگاه بوعلی نهاوند با حضور در حرم مطهر رضوی، ضمن زیارت مضجع شریف امام رضا(ع) و بهره‌مندی از فیوضات معنوی این بارگاه ملکوتی، با ابعاد مختلف سیره و آموزه‌های رضوی آشنا شدند.
 

حرم گردی؛ گنجینه‌ی قرآنی و کارگاه آداب زیارت
زائران دانشجو با حضور در کتابخانه مرکزی حرم مطهر، با گنجینه عظیم علمی و فرهنگی این آستان مقدس آشنا شدند و بازدید از موزه گنجینه‌های قرآنی و نفایس و کارگاه آداب زیارت، از دیگر برنامه‌های این روز بود که فرصتی مغتنم را برای آشنایی دانشجویان با ظرافت‌ها و آموزه‌های زیارت امام رضا(ع) فراهم آورد.
 

حلقه معرفت، روایت هشت داستان از زندگی امام رضا(ع)
در ادامه، زائران دانشجو در حلقه معرفت گرد هم آمدند و با حضور اساتید مجرب، به شرح و تفسیر هشت داستان از سیره امام رضا(ع) پرداختند. این برنامه، فرصتی ارزشمند برای تعمیق شناخت دانشجویان از ابعاد مختلف زندگی و آموزه‌های این امام همام بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی