پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۵

کشتی‌گیر سیستان و بلوچستان مدال جهانی خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد

همزمان با دهه کرامت، مدال جهانی کشتی‌گیر نوجوان استان سیستان و بلوچستان به موزه حرم مطهر رضوی اهدا شد.

به گزارش آستان نیوز از سیستان و بلوچستان؛ سراوانی نایب رئیس هیئت ورزش ناشنوایان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مهدی بزی عضو تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان ایران از خطه سیستان و بلوچستان، نخستین مدال طلای خود را که در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان کسب کرده بود، به موزه حرم مطهر رضوی اهدا کرد.
مهدی بزی نیز گفت: قبل از آغاز مسابقات جهانی قرقیزستان به شهر مشهد سفر کردم و در بارگاه نورانی ثامن الحجج(ع) از امام رضا (ع) خواستم تا به آرزوی چندین و چند ساله خود برسم و در این مسابقات قهرمان شوم.
وی با بیان اینکه این قهرمانی‌ام را از عنایت و الطاف خاص حضرت می‌دانم، ادامه داد: از آنجایی که نیت کرده بودم در صورت قهرمانی مدالم را به موزه حرم مطهر رضوی اهدا کنم، امروز این توفیق نصیبم شد تا در این مکان مقدس حضور یافته و مدالم در کنار مدال‌های رنگین قهرمانان کشور در حرم قرار گیرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی