پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۵

طرح «عطر علم رضوی» با هدف آموزش رایگان دانش‌آموزان در اصفهان اجرا می‌شود

مسئول کانون تخصصی خدمت رضوی تعلیم و تربیت اصفهان از اجرای طرح «عطر علم رضوی» با هدف دسترسی دانش آموزان به آموزش رایگان خبر داد.

سمیه جعفرپور در ارتباط با فعالیت‌های غرفه کانون تخصصی خدمت رضوی تعلیم و تربیت اصفهان در نمایشگاه دهه کرامت که در گذر فرهنگی چهارباغ برپا شده است در گفتگو با آستان نیوز اظهار کرد: در دهه کرامت با طرح عطر علم رضوی در خدمت دانش‌آموزان و خانواده و عموم مردم هستیم. 
وی با بیان اینکه اهداف این طرح دسترسی تمام دانش‌آموزان به آموزش رایگان با عطر رضوی است، افزود: مشاوره تحصیلی، کنکور، برنامه‌ریزی درسی و سایر مواردی که برای دانش‌آموز و خانواده مهم است به مخاطبان ارائه می‌شود و در صورت درخواست دانش‌آموزان و نیاز آن‌ها به پشتیبان، این خدمت نیز ارائه خواهد شد.
مسئول کانون تخصصی خدمت رضوی تعلیم و تربیت اصفهان گفت: اگر دانش‌آموزان تمایل داشتند آن‌ها را به رابطان خود در نواحی شش‌گانه آموزش و پرورش معرفی می‌کنیم تا از خدمات آموزش و پشتیبانی تحصیلی رایگان بهره‌مند شوند.
وی در ارتباط با چگونگی عضویت معلمان در این کانون بیان کرد: معلمان علاقه‌مند به حضور در کانون تخصصی خدمت رضوی تعلیم و تربیت می‌توانند از طریق این کانون ابتدا به عنوان یاور رضوی فعالیت کنند و سپس با طی مراحل و ارتقا فعالیت‌ها به افتخار خادم یاری نائل شوند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی