پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۵

دخترانه‌های امام همام در البرز/ اشک‌هایی که دل‌ها را از راه دور زائر حریم امن خراسان کرد

در سومین روز از دهه کرامت دانش‌آموزان استان البرز با تبرک جستن به پرچم حرم رضوی، دل‌های خود را از راه دور روانه حرم حضرت رضا (ع) کردند.

به گزارش آستان نیوز از البرز؛ مردم شهرستان نظرآباد صبح سومین روز از دهه کرامت را با استقبال پر شور و وصف ناپذیر در میان دود اسپند و اشک شوق از کاروان زیر سایه خورشید آغاز کردند.
خادمیاران شهرستان نظرآباد در معیت پرچم متبرک و خادمان آستان قدس رضوی پس از ادای احترام به شهدای گمنام نظرآباد، به دیدار امام جمعه رفتند.
در گوشه دیگری از شهرستان نظرآباد و در منطقه مسکن مهر گروهی دیگر از خادمیاران در عمل به تعهدات ذاتی خود در حوزه خدمت رضوی مشغول ارائه خدمات رایگان پزشکی به مردم بودند.
بیماران ساکن مسکن مهر توسط پزشکان یاور رضوی در زمینه پزشک عمومی، متخصص زنان، متخصص مغز و اعصاب، متخصص روانپزشکی، متخصص تغذیه و دیگر خدمات پزشکی ویزیت رایگان شدند.
از آسمان منطقه ماهدشت کرج نیز امروز به برکت پرچم گردانی و حضور خادمان آستان مقدس امام رئوف عطر بهشتی مشهد الرضا (ع) استشمام می‌شد و در ابتدای ورود خادمان به این منطقه دانش‌آموزان مدرسه دخترانه شهید گروسی لحظاتی شیرین را تجربه کردند، اشک‌های آنان در گوشه و کنار مدرسه پس از زیارت پرچم گویای حال و هوای دلتنگی‌هایشان بود.
تجلیل از قاریان قرآن ماه رمضان منطقه ماهدشت در حضور پرچم حرم مطهر ولی نعمت ایرانیان با حضور خادمان آستان قدس رضوی و اساتیدی همچون استاد حاج سیدمصطفی حسینی و استاد حاج مهدی شایق مزد قاریان بود.
خادمیاران رضوی هشتگرد هم در این دهه با برکت با برپایی ایستگاه صلواتی در خیابان اصلی، از دوستداران حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) زیر ترنم باران میزبانی می‌کردند. خادمیاران موکب امام همام سال‌های گذشته نیز میزبان عاشقان رهگذر از خیابان بوده‌اند و این میزبانی رسم هر ساله‌شان است.
موکب امام هشتم که در مجاورت مصلی نماز جمعه هشتگرد برپا شده است همه روزه در ایام دهه کرامت پذیرای رهگذران خواهد بود.
در ادامه میزبانی‌ها از پرچم متبرک رضوی دانش‌آموزان دبستان‌های شهرستان ساوجبلاغ، با حضور خادمین آستان مقدس امام مهربانی‌ها، عطر حرم را بوییدند و قلب‌هایشان را با اشک شوق راهی مشهدالرضا کردند. 
لحظاتی ناب از دخترانه‌های امام هُمام با حضور پرچم در دبستان تربیت مهستان و مدرسه شهیدان نژاد فلاح روستای خور رقم خورد و دختران مدرسه درحالی پرچم را زیارت می‌کردند که اشک شوقشان در التماس استجابت دعاهایشان بود.
استقبال از پرچم متبرک و خادمان حرم مطهر رضوی با حضور پرشور مردم ولایتمدار شهر کمالشهر در جوار حرم شهدای گمنام پارک آزادگان، میزبانی دانش آموزان دبیرستان پسرانه مالک اشتر، دبیرستان دخترانه فاطمیه و مدرسه عزت السادات رضوانیه شهر کمالشهر رقم خورد.
همچنین به مناسبت این ایام با برکت، خادمیاران رضوی از 24 اردیبهشت به مدت سه روز، با برپایی میز خدمت مشاوره حقوقی رایگان، در مقابل دادگستری کرج، به ارائه خدمت برای مردم کرج می‌پردازند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی