پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۵

برگزاری همایش بزرگداشت مقام خادمیاران معلم عرصه تعلیم و تعلم در شیراز

با حضور معلمان و مدیران خادمیار، همایش بزرگداشت مقام معلمان عرصه تعلیم و تعلم در شیراز برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از فارس؛ در راستای تجلیل از مقام معلم مراسمی با حضور معلمان و مدیران در سالن شهید دستغیب در حرم حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد.
در ابتدای برنامه مهدیار مدیر کانون‌های رضوی در استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از مقام معلم در این مراسم بیان کرد: فعالیت خادمیاران رضوی از سال ۱۳۹۵ در شیراز آغاز شده و حدود ۲۰ عرصه خدمات امام رضایی در صحنه جامعه عملیاتی شده و توسعه در تمامی عرصه‌ها در حال انجام است. 
وی آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، اشتغال و اهدای وام به آنان، ایجاد شغل، تربیت کودکان در پیش دبستانی امام رضا (ع)، اهدای جهیزیه، اعزام مزدوجین به زیارت امام رضا (ع)، وقف و نذر، مباحث ورزشی، عقیقه و.... که تاثیر خوب فرهنگی نیز داشته است از جمله فعالیت‌های خادمیاران است.
سپس نادری مسئول عرصه کانون مشاوره در مورد فعالیت‌های انجام شده توضیحاتی ارائه کرد و گفت: در کانون تخصصی مشاوره و مددکاری و مجموعه‌های دیگر، مشاوره‌های متعددی انجام شده و از سال ۱۴۰۰ تاکنون در فضای اسکای روم بیش از صدها جلسات مشاوره برگزار شده است. 
وی افزود: طرح هم نفس و طرح خانواده متعالی دو طرحی است که در حال پیگیری و آموزش مهارت به خانواده‌ها، زوجین، فرزندان و... به صورت رایگان است.
در مرحله دوم این همایش مسئول بسیج طلاب استان فارس در مورد اهداف و دستاوردهای وعده صادق و رفع ابهام بعضی مردم سخنرانی کرد. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

پیوند مردم را با ائمه اطهار(ع) پس از محرم و صفر حفظ کنیم
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت حفظ پیوند با ائمه اطهار(ع) در طول سال گفت: حفظ پیوند با امام حسین(ع) و امام رضا(…

تلویزیون اینترنتی