پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۶

مشاعره دانش آموزی «چیستا» به میزبانی دبیرستان امام رضا(ع) برگزار شد

همزمان با روز بزرگداشت ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت زبان فارسی، اولین دوره مسابقات «مشاعره دانش آموزی» با حضور 30 دانش آموز دختر و پسر برگزیده از مدارس ناحیه 4 مشهد به میزبانی دبیرستان دخترانه امام رضا(ع) واحد7 و با حمایت آموزش و پرورش برگزار شد.  

به گزارش آستان نیوز، پس از اعلام فراخوان به مدارس ناحیه4 از سوی دبیرستان امام رضا(ع)، مدارس اسامی دانش آموزان علاقه‌مند به شرکت در این رقابت ادبی را ارسال کردند که منتخبان مدرسه خود بودند. پس از قرعه کشی بین 30 شرکت کننده، 5 گروه 6 نفره تعیین شد که با هم به رقابت پرداختند و در نهایت 5 نفر به فینال راه پیدا کردند. 
این مسابقه که با هدف پاسداشت و ترویج زبان و ادبیات فارسی و شناساندن شعرای بزرگ ادب فارسی به نوجوانان دانش آموز ترتیب داده شده، با استقبال خوب دانش آموزان مدارس امام رضا(ع) و دیگر مدارس ناحیه 4 مشهد روبرو شد و در پایان این مسابقه، یوسف جعفرزاده دانش آموز دبیرستان علوم و معارف اسلامی امام رضا(ع) واحد14، زینب سروری از دبیرستان دخترانه امام رضا(ع) واحد12 و ستایش فرامرز از دبیرستان دخترانه امام رضا(ع) واحد12، به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم اولین دوره مشاعره دانش آموزی «چیستا» معرفی شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی