پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط رئیس اداره دربانان حرم مطهر رضوی انجام شد؛  
۱۴۰۳-۰۲-۲۶

تشریح برنامه‌های اداره دربانان حرم مطهر رضوی در ایام دهه کرامت 

رئیس اداره دربانان حرم مطهر رضوی به تشریح برنامه‌های این اداره در ایام دهه پر خیر و برکت کرامت پرداخت. 

مهدی یادگار یوسفی، رئیس اداره دربانان حرم مطهر رضوی در گفتگو با آستان‌نیوز ضمن تبریک ایام دهه کرامت در خصوص برنامه‌های این اداره در این ایام پرنور و سرور گفت: این اداره همچون سال‌های گذشته برنامه‌های متنوعی را برای برپایی هرچه باشکوه‌تر جشن‌های دهه کرامت و میلاد با سر سعادت ولی نعمت‌مان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) تدارک دیده است که از جمله این برنامه‌ها زیباسازی، آذین‌بندی و گل‌آرای  آسایشگاه دربانان توسط نیروهای این اداره و برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در این مکان است. 
وی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های این اداره حضور در فرودگاه شهید هاشمی نژاد جهت استقبال از زائران حرم مطهر رضوی با اهدای هدایای متبرکات رضوی، اجرای برنامه روزانه تشرف سالمندان و توانیابان به حرم مطهر رضوی در قالب برنامه معین‌الضعفاء است. 
یادگار افزود: حضور در کاروان‌های زیر سایه خورشید در شهرها و استان‌های مختلف، فعال نمودن ایستگاه صلواتی میقات الرضا(ع) واقع در کیلومتر 45 جاده سرخس در روز میلاد امام رضا(ع) و پذیرایی از زائران با نان صلواتی، شربت، شیرینی، نبات و غذای گرم و پذیرایی از پاکبانان از ساعت 3 تا 6 بامداد از دیگر برنامه‌های اداره دربانان در ایام دهه کرامت است. 
وی ابراز کرد: اداره دربانان همچنین در ایام دهه کرامت چهار گروه دونفره جهت مساعدت به سایر کشیک‌ها مجتمع‌های بین راهی آستان قدس رضوی واقع در خراسان های رضوی و جنوبی  اعزام می‌کند تا خدمت رسانی به زائران حضرت رضا(ع) به نحو شایسته‌تری انجام شود. 
رئیس اداره دربانان حرم مطهر رضوی یکی دیگر از برنامه‌های این اداره در ایام دهه پر خیر و برکت کرامت اجرای برنامه جشن میلاد امام رضا(ع) با پذیرایی شربت و ساندویچ‌ سرد و اهدای هدایای متبرک در مسجد الزهرا(س) واقع در بلوار الزهرا(س) است. 
وی عنوان کرد: غبارروبی مزار شهدای مدفون در حرم مطهر رضوی، دیدار با خانواده دربانان مرحوم و دلجویی از آنها و عیادت از دربانان پیشکسوت و بازنشسته، حضور در بیمارستان‌ها جهت عیادت از بیماران با هدایای متبرک و پرچم حرم مطهر رضوی، مشارکت در بازدید از مراکز بهزیستی، توانبخشی، درمانی و مدارس، همراه با اجرای برنامه های فرهنگی و اهداء هدایای متبرک از دیگر برنامه‌های این اداره در ایام دهه کرامت است. 
یادگار  در ادامه به تهیه و توزیع غذای گرم در مناطق حاشیه شهر، مشارکت در برنامه آزادسازی زندانیان در قالب گروه صلح و سازش، از دیگر برنامه‌های اداره دربانان در ایام دهه پر خیر و برکت کرامت معرفی کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی