پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با دهه کرامت؛
۱۴۰۳-۰۲-۲۶

برگزاری جشن کتابخوانان امام رضایی در کرج/ معرفی سه کتاب در حوزه کودک

همزمان با دهه کرامت از سوی دبیرخانه کانون تخصصی کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی البرز با همکاری کتابخانه امیر کبیر، جشن کتابخوانان امام رضایی برگزار شد.

فاطمه معصومه محمدزاده دبیر کانون‌های تخصصی کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی البرز در گفت و گو با خبرنگار آستان نیوز در خصوص این جشن گفت: این جشن به همراه ویژه برنامه‌های معرفی منابع سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، معرفی کتاب، اجرای سرود و آیین پرچم‌گردانی حرم مقدس امام رضا (ع) برگزار شد.
محمدزاده افزود: معرفی سه کتاب کودک به صورت نمایشی، نقالی خوانی و معرفی 2 کتاب برای گروه سنی نوجوان و یک کتاب بزرگسال به همراه اجرای سرود و اهدای جوایز از جمله برنامه‌های این جشن بود.
وی در ادامه به معرفی تعدادی از کتب ارائه شده در این جشن پرداخت و توضیح داد: از جمله عناوین کتاب‌های معرفی شده در این جشن کتاب‌هایی چون پاسخ‌های امام رضا(ع) به چهل پرسش قرآنی، پیامبر عزیز ما بچه‌ها سلام، لشگر کلمات، چهارده خورشید یک آفتاب و سفر به قلعه خورشید بود.
دبیر کانون‌ تخصصی کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی البرز گفت: از جمله میهمانان این برنامه آقای سبحانی‌نیا مسئول پایش مومنانه مدیریت استان البرز، دکتر افشارپور معاونت فرهنگی کانون‌های خدمت رضوی استان البرز و آقای معدنی‌پور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز بودند.
محمدزاده با معرفی سایر برنامه‌های این کانون در مدارس و اماکن ورزشی در دهه کرامت گفت: برنامه شادمانه دخترانه در دبستان دخترانه المهدی 26 اردیبهشت ماه همراه با اهدای جوایز برای مسابقه کتاب و دلنوشته دخترانه و پرچم‌گردانی اجرا می‌شود.
وی گفت: برنامه میز کتاب 28 اردیبهشت ماه در ورزشگاه انقلاب و 31 همین ماه نیز همزمان با دهه کرامت در مراسم اختتامیه و گردهمایی خادمیاران برپا می‌شود.


 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی