پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۶

آزادی بانو معسر زندانی کرمانشاهی در ویژه برنامه ضامن آهو

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه از برگزاری جشن در بند نسوان کانون اصلاح و تربیت خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از کرمانشاه؛ چه چیزی از این بهتر که در این روزهای سراسر برکت ایام دهه کرامت، مادر و بانویی به آغوش خانواده باز گردند و در کنار خانواده سالروز میلاد امام مهربانی‌ها را جشن بگیرند، این اقدام خداپسندانه سه سال است توسط خادمیاران رضوی کرمانشاه در حال اجرا است.
سیدمحمدجعفر امامیان مدیر کانون‌های خدمت رضوی کرمانشاه در حاشیه این مراسم ضمن گرامی داشت و تبریک ایام دهه کرامت بیان کرد: به همت کانون خدمت رضوی خانواده و بانوان و در قالب طرح ضامن آهو با هدف آزادی بانوان جرائم مالی و غیرعمد، تاکنون تعداد ۱۸ بانوی معسر زندانی به آغوش خانواده برگشته‌اند.
وی افزود: برپایی جشن میلاد امام مهربانی در بند نسوان همراه با سخنرانی، مولودی خوانی، حضور خدام و پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) از دیگر برنامه‌های ویژه جشن‌های دهه کرامت است که امروز در کانون اصلاح و تربیت برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی