پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۶

در طول دهه کرامت مردم تبریز میهمان چایخانه حضرتی خواهند بود

به مناسبت ایام پربرکت دهه کرامت چایخانه حضرتی در مصلای اعظم امام خميني (ره) تبریز برپا شد و به ارائه خدمت به مردم ولایت مدار و امام رضایی پرداخت.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، حسن روزنیک مسئول برگزاری مراسم دهه کرامت تبریز گفت: به منظور ایجاد ارتباط دلی بین عاشقان و دلدادگان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با آن امام همام، به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های خدمت رضوی تبریز چایخانه حضرتی به سبک چایخانه‌های حرم مطهر رضوی، در ایام دهه کرامت در محوطه مصلای اعظم امام خميني (ره) تبریز مستقر و شروع به کار کرده است که مورد استقبال مردم ولایتمدار قرار گرفته است. 
وی اضافه کرد: فعالیت چایخانه بعد از نماز ظهر شروع و از ١۶ عصر تا ساعت ٢٠ شب به عاشقان امام مهربانی‌ها ارائه خدمت می‌کند و هر روز ۴۵ تا ۵٠ نفر از خادمیاران و یاوران رضوی مشغول انجام وظيفه هستند که علاوه بر توزیع چای حضرتی، در مقاطعی کیک، کلوچه و شکلات نیز بین مشتاقان توزیع می‌کنند. 
روزنیک با بیان اینکه چایخانه حضرتی در روزهای تعطیل و روز ولادت آقا علی بن موسی الرضا (ع) از ساعت ٨ صبح تا ٢٠ شب در خدمت عاشقان امام رئوف خواهند بود افزود: هر روز قریب به ٢ هزار و ۵٠٠ استکان چای در این چایخانه سرو می‌شود که به همراه سایر اقلام توزیعی هزینه‌ای بالغ بر ١۵٠ میلیون ریال را شامل می‌شود. 
وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود جمع هزینه‌های ارائه خدمت در طول دهه کرامت بالغ بر ١٧٠ میلیون ریال شود که همه این مبلغ توسط خیّرین کانون مرکزی خدمت رضوی و کانون‌های محله‌ای تامین شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی