پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۶

برگزاری محفل نورانی تلاوت قرآن کریم در مسجد الزهرا (س) تهران

به همت کانون قرآن خدمت رضوی منطقه 19 تهران محفل قرآن با حضور جمعی از عاشقان و دلدادگان به کلام الله مجید، در فضایی آکنده از عطر معنویت و نور ولایت در مسجد الزهرا (س) برگزار شد.

به گزارش آستان‌نیوز از تهران، رضا ساریجلو مسئول کانون قرآنی خدمت رضوی منطقه 19 در این باره گفت: سجاد پورنقی، از قاریان ممتاز منطقه، با تلاوت آیات روح‌بخش قرآن کریم، فضایی ملکوتی و معنوی به این محفل بخشیدند و حاضران را در دریای نور و معرفت الهی غرق نمودند. 
وی افزود : حضور پرشور مردم در این محفل معنوی، جلوه‌ای از عشق و ارادت وصف‌ناپذیر مردم به کلام وحی الهی را به نمایش گذاشت.
ساریجلو ادامه داد: در این محفل نورانی، پرچم متبرک امام رضا (ع) با شکوه و عظمت در میان حضار گردانده شد و نمک تبرکی به عنوان یادبودی از این شب معنوی به حاضران اهدا شد و در پایان از تمامی حضار پذیرایی گرم و صمیمی به عمل آمد و لحظات شاد و معنوی در کنار یکدیگر رقم خورد.
ساریجلو گفت: برگزاری این محفل قرآنی، مصداقی از مشارکت فعال و داوطلبانه خادمیاران رضوی در برنامه‌های گروهی و فرهنگی بود و گامی موثر در جهت ترویج فرهنگ انس با قرآن کریم در جامعه و به ویژه در میان نسل جوان به شمار می‌رود، امید است با همت و تلاش خادمیاران رضوی و با عنایات حضرت ثامن الحجج (ع) عطر خوش قرآن در منازل و دل‌ها جاری شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی