پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،
۱۴۰۳-۰۲-۲۶

 راه‌های همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی  با بنیاد بین‌المللی سادات بررسی شد

در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، راههای همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی با بنیاد بین‌المللی سادات بررسی و تحلیل شد.

به گزارش آستان نیوز، در نشستی که با حضور دکتر اسماعیل رضایی برجکی، رئيس گروه تاریخ و سیره و انساب بنیاد پژوهش‌های  اسلامی و دکتر صمدی، مدیر  عامل بنیاد سادات برگزار شد، در خصوص راه‌های ادامه و تقویت همکاری‌های مشترک بحث و گفتگو شد.
در ابتدای این نشست، دکتر صمدی، ضمن تشکر از بنیاد پژوهش‌های اسلامی برای میزبانی و برگزاری گردهمایی فرهیختگان سادات خراسان در سال ۱۴۰۲، ابراز امیدواری کرد، همکاری دو مجموعه با محوریت استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی سادات در عرصه  وحدت مسلمانان بیشتر  شود.
وی درخواست کرد با نظارت و همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی یک کتابخانه تخصصی از آثار با موضوع سادات در تهران تاسیس شود. همچنین طرح‌های پژوهشی با موضوع سادات در سطح بین‌المللی اجرا و تفاهمنامه‌ای برای تسهیل و تسریع همکاری بین دو مرکز امضا شود.
در ادامه دکتر رضایی برجکی،رئيس گروه تاریخ و سیره و انساب بنیاد پژوهش‌های اسلامی نیز ضمن استقبال از پیشنهادات، عنوان کرد: بنیاد پژوهش‌های اسلامی  به پشتوانه بیش از یک دهه کار علمی در حوزه سادات، آمادگی دارد به عنوان بازوی علمی بنیاد سادات عمل کرده و طرح‌های پژوهشی مورد نیاز به ویژه در حوزه بین‌المللی را اجرا کند.
در ادامه این جلسه همچنین  فتحایی، مسئول کتابخانه تخصصی سادات و انساب بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی گزارشی از روند تشکیل و موجودی این کتابخانه ارائه کرد. 
همچنین با توضیح بهزاد نعمتی، مسئول تبادلات علمی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی مقرر شد، پیش‌نویس تفاهمنامه با بنیاد بین‌المللی سادات تهیه شود تا بعد از اعلام نظر و امضا، مراحل اجرایی آن پیگیری شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

هر رأی، خط بطلانی بر نقشه‏‌های شوم و امیدهای واهی دشمنان ایران است
تولیت آستان قدس رضوی هر رأی را خط بطلانی بر نقشه‌های شوم دشمنان ایران و موجب تبدیل‌ امید‌های واهی بدخواهان به یأس دانست.

تلویزیون اینترنتی