پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۶

معرفی پنج اثر جدید مؤسسه جوانان در نمایشگاه کتاب تهران / کتاب هایی با تمرکز بر تربیت جوان معاصر

مؤسسه‌ جوانان آستان قدس رضوی با حضور در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، پنج کتاب خود از تازه‌های نشر  را عرضه کرد.

به گزارش آستان نیوز، مؤسسه‌ جوانان آستان قدس رضوی با حضور در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، پنج کتاب خود از تازه‌های نشر  را عرضه کرد.
از جمله این کتاب‌ها کتاب «نظام تربیت توحیدی»، با تمرکز بر تربیت جوان معاصر است که دربردارنده تمام راهبردهای مورد نیاز مربیان و فعالان عرصه تربیت برای رشد استعدادهای مربیان نوجوان و جوان براساس آموزه‌های دین و زمینه‌سازی حرکت‌شان به سوی خدا است.
دیگر اثر تازه منتشر شده این مؤسسه‌ کتاب «توکل» است که اولین جلد از مجموعه اخلاق توحیدی با هدف توضیح کامل صفات اخلاقی و ارائه راهکارهای عملی برای تحقق آن‌ها در مسیر رسیدن به لقاء پروردگار است.
کتاب «تواضع» نیز که جلد دوم از مجموعه اخلاق توحیدی است به شرحی درباره مفهوم تواضع، مادر اخلاق معاشرت و پایه تمام رفتارهای اجتماعی، تشخیص مرز تواضع و ذلت و نمونه‌های کاربردی_عملیاتی تواضع می‌پردازد.
کتاب «راه واژه‌ها» دیگر اثر تازه منتشر‌ شده مؤسسه‌ جوانان آستان قدس رضوی است که کتابی بدیع و بی‌نظیر با بیانی روان و جذاب برای نوجوانان و جوانان است، هدف این کتاب آشنایی کاربردی با اصطلاحات عرفانی_سلوکی به کار رفته در آثار بزرگان عرفان و اخلاق است.
کتاب «او» نیز که کتابی کم‌نظیر در شرح آیات سوره توحید و بررسی مسئله توحید در قرآن است، به تفسیری روان و کاربردی بر مبنای اندیشه‌های امام خمینی(ره) و علامه طباطبایی می‌پردازد.
مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با دو غرفه انتشارات «برترین آرزو» واقع در شبستان اصلی، راهرو ۲۳، غرفه ۵۶۸ و غرفه انتشارات آستان قدس رضوی واقع در شبستان اصلی، راهرو ۲۶ حضور فعال و مؤثری برای عرضه کتب خود دارد‌.
گفتنی است به منظور بازدید مجازی از غرفه انتشارات موسسه جوانان در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،از طریق لینک زیر B2n.ir/Bartarin.Arezu می توانید با آخرین تالیفات این موسسه آشنا شوید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دیدار تولیت آستان قدس رضوی با دو خانواده خاص و خیرخواه مشهدی 
تولیت آستان قدس رضوی در منزل دو خانواده خیرخواه مشهدی که علی‎رغم برخورداری از دو فرزند، سه کودک با شرایط خاص را به…

تلویزیون اینترنتی