پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با افتتاح بزرگترین مرکز تخصصی درمان ناباروری شرق کشور صورت می‌گیرد؛
۱۴۰۳-۰۲-۲۶

امکان انجام روش‌های جدید درمان ناباروری در بیمارستان فوق تخصصی رضوی

متخصص زنان بخش درمان ناباروری(IVF) بیمارستان فوق تخصصی رضوی گفت: به زودی با افتتاح بزرگترین مرکز تخصصی درمان ناباروری شرق کشور، امکان انجام روش‌های جدید درمان ناباروری در این بیمارستان فراهم می‌شود. 

به گزارش آستان نیوز، دکتر زهرا زارع که از سال 1388 با بیمارستان رضوی همکاری دارد و تاکنون بیماران بسیاری در بخش درمان ناباروری بیمارستان تحت درمان وی قرار گرفته و صاحب فرزند شدند، در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: باتوجه به سیاست‌های کلی جمعیتی کشور طبق نگاه رهبر معظم انقلاب و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مقوله فرزندآوری در جامعه اهمیت خاصی دارد. 

او ادامه داد: در این میان، یکی از راه‌های اثرگذار در امر رشد فرزندآوری، توسعه بخش‌های درمان ناباروری و همچنین فراهم کردن امکان جذب بیماران بیشتر از داخل و خارج کشور است که احداث چنین مرکز مجهز درمان ناباروری در بیمارستان رضوی در فضایی مجزا از ساختمان اصلی، نقش بسیار مهمی در تحقق این مهم دارد.
متخصص زنان بخش درمان ناباروری بیمارستان رضوی تصریح کرد: نگاه ویژه تولیت آستان قدس رضوی به این امر و تلاش‌ها و پیگیری‌های مدیرعامل بیمارستان در ساخت و تجهیز این مرکز درمان ناباروری قابل تقدیر است. 
 

گسترش همه‌جانبه سطح خدمات
دکتر زارع گفت: با توجه به وسعت بنای مرکز درمان ناباروری جدید بیمارستان رضوی و تجهیزات آن، زمینه ارتقای سطح خدمات در این حوزه در بیمارستان فراهم می‌شود. همچنین می‌توان از روش‌های جدید برای درمان نازایی‌هایی که درمان آن‌ها به آسانی امکان‌پذیر نیست و چندین بار ناموفق بوده است، استفاده کرد. 
او امکان فریز بافت تخمدان برای بیماران مبتلا به سرطان را یکی از خدمات این مرکز عنوان کرد و افزود: با افتتاح این مرکز مجهز و تخصصی همچنین زمینه ارتقای ارائه خدمات اورولوژی و درمان نازایی مردان و فعالیت‌های بخش جنین‌شناسی بیمارستان مهیا می‌شود.
متخصص زنان بخش درمان ناباروری بیمارستان رضوی گفت: علاوه‌براین، از سلول‌های بنیادی در درمان ناباروری بانوانی که ذخیره تخمک پایینی دارند یا در معرض ابتلا به یائسگی زودرس هستند، می‌توان استفاده کرد. 
او ادامه داد: در سایر مراکز درمانی، تاکنون اقدامات خاصی در این حوزه انجام نشده و بیمارستان رضوی در تلاش است از این روش‌ها به صورت گسترده در این مرکز مجهز استفاده کند. 
دکتر زارع بیان کرد: این مرکز همچنین در صدد است بیماری‌های زمینه‌ساز ایجاد ناباروری در زنان را با بهره‌گیری از تجارب نیروهای متخصص خود و ارائه خدمات درمانی و آموزشی کامل به بانوان کاهش دهد.
 

مزایای مرکز درمان ناباروری بیمارستان
متخصص زنان بخش درمان ناباروری بیمارستان رضوی گفت: از آنجایی که این مرکز درمان ناباروری در یک مجموعه بیمارستانی فوق تخصصی فعالیت می‌کند، در صورت نیاز بیماران می‌توان از امکانات و تجهیزات سایر بخش‌های بیمارستان رضوی و متخصصان آن در رشته‌های مختلف پزشکی بهره برد.
دکتر زارع تصریح کرد: بنابراین با امکان ارائه خدمات بیشتر، شرایط درمان بیماران در حوزه درمان ناباروری آسان‌تر می‌شود و می‌توان در صورت بروز هرگونه مشکلی، اقدامات لازم را در کمترین زمان ممکن انجام داد.
او افزود: به طور معمول سایر مراکز درمان ناباروری کشور، مراکز جراحی محدود هستند و مدت زمان کوتاهی در روز فعالیت دارند و بیمار در صورت نیاز به بستری باید به سایر مراکز بیمارستانی منتقل شود، در صورتی که در مرکز درمان ناباروری بیمارستان رضوی به آسانی امکان بستری بیمار در بخش زنان بیمارستان وجود دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی