پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۶

مؤسسه‌ جوانان آستان قدس رضوی با چاشنی جاذبه‌های معرفتی و رفع شبهات در نمایشگاه کتاب تهران

مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در دو غرفه «انتشارات برترین آرزو» و غرفه «انتشارات آستان قدس رضوی» حضور فعال و مؤثری برای عرضه کتاب های خود دارد‌.

به گزارش آستان نیوز، مؤسسه‌ جوانان آستان قدس رضوی که به عنوان پایگاه معرفت‌افزایی ویژه نوجوانان و جوانان در حال فعالیت است با حضور مؤثر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به ارائه جدیدترین آثار خود در حوزه معارف اسلامی برای نوجوانان و جوانان می‌پردازد.
از جمله فعالیت‌های مؤسسه‌ جوانان آستان قدس رضوی ایجاد و تولید گفتمان جدید تربیتی در کشور مبتنی بر مباحث ناب توحیدی است.
استفاده از جاذبه‌های معرفتی و عرفانی به‌جای جاذبه‌های کاذب و استفاده از ظرفیت حکمت متعالیه برای رفع شبهات و چالش‌های امروزی از جمله رویکردهای مهم این فعالیت‌ها است که در این زمینه بیش از ۴۰ عنوان کتاب توسط اساتید برجسته حوزه و دانشگاه تألیف و تدوین شده است و در این دوره نمایشگاه ۵ عناوین کل از تازه های نشر این انتشارات در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.
این مؤسسه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با دو غرفه انتشار «برترین آرزو» واقع در شبستان اصلی، راهرو ۲۳، غرفه ۵۶۸ و غرفه انتشارات آستان قدس رضوی واقع در شبستان اصلی، راهرو ۲۶ حضور فعال و مؤثری برای عرضه کتب معارفی خود دارد‌.
گفتنی است؛ از جمله دیگر برنامه های این موسسه، برگزاری نشست ها و برنامه های ویژه نوجوانان و جوانان با عنوان پاتوق دهه هشتادیا در این نمایشگاه هست.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دیدار تولیت آستان قدس رضوی با دو خانواده خاص و خیرخواه مشهدی 
تولیت آستان قدس رضوی در منزل دو خانواده خیرخواه مشهدی که علی‎رغم برخورداری از دو فرزند، سه کودک با شرایط خاص را به…

تلویزیون اینترنتی