پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۶

حضور پر رنگ استادان و پژوهشگران مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد(ع) در پنجمین کنگره جهانی امام رضا(ع)

استادان و پژوهشگران مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد(ع) در پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) که شامگاه سه شنبه 26 اردیبهشت به کار خود پایان داد، با 5 مقاله پذیرفته شده حضوری فعال را رقم زدند.

به گزار ش آستان نیوز، «تبیین رابطه شریعت با عدالت در معارف رضوی به مثابه بنیاد عدالت محیط زیستی» نوشته آیت الله مبلغی استاد هادی حلقه فقه الاجتماع مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد(ع) و حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی موسوی دبیر این حلقه از جمله آثاری است که در این کنگره ارائه شد. 
همچنین مقاله‌ای با عنوان « بررسی تحولات معنایی عدالت در جامعه اسلامی برپایه تحلیل احتجاجات امام ضا(ع)» نیز از حجت الاسلام و المسلمین موسوی در این کنگره ارائه شد.
حجت الاسلام و المسلمین مختاری با مقاله «شاخصه‌های عدالت محوری در تحول اجتماعی از منظر معارف رضوی»، حجت الاسلام والمسلمین جمال نبوی با مقاله‌ای با عنوان «نقش عدالت اجتماعی در جعل شرائع الهی در روایات رضوی»، و حجت الاسلام و المسلمین علی جنتی با مقاله «حدود و ماهیت مسئولیت اجتماعی علما در تحقق عدالت اجتماعی در معارف رضوی» نمایندگان مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد(ع) در این کنگره بودند.
گفتنی است؛ پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) روزهای ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مشهد و با حضور اندیشمندان و صاحبنظرانی از کشورهای عراق، لبنان، بورکینافاسو، مالی، آمریکا، اسپاینا، هلند، انگلیس، برزیل، مراکش، گرجستان، تایلند، بوسنی و دیگر کشورها برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دیدار تولیت آستان قدس رضوی با دو خانواده خاص و خیرخواه مشهدی 
تولیت آستان قدس رضوی در منزل دو خانواده خیرخواه مشهدی که علی‎رغم برخورداری از دو فرزند، سه کودک با شرایط خاص را به…

تلویزیون اینترنتی