پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۶

حضور فعال انتشارات دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) در دو بخش حضوری و مجازی نمایشگاه کتاب تهران

انتشارات دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) در سي و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران كه از 19 ارديبهشت‌ماه در مصلي امام  خميني تهران آغاز شده است و به مدت 10 روز ادامه دارد، در بخش حضوري همراه با مجموعه انتشارات آستان قدس رضوي و در بخش مجازي به صورت مستقل شركت كرده است.

به گزارش آستان‌نیوز، شخصيت‌هاي برجسته كشوري و لشكري از جمله سردار فدوي، جانشين فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، حجت‌الاسلام و المسلمين پورمحمدي، رييس هيات امناي مركز اسناد انقلاب اسلامي، دكتر قاضي‌زاده هاشمي، معاون رئيس جمهور و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران، حجت‌الاسلام اجاق‌نژاد، توليت مسجد جمكران و خانم شريفي مقدم گوينده و مجري صدا و سيما و همچنين اقشار مختلف مردم از انتشارات دانشگاه بازديد كردند.
در بخش حضوری، بيش از 20 عنوان از كتاب‌هاي منتشر شده طي چهار سال اخير و در بخش مجازي كتاب‌هاي پر تيراژ 10 سال اخير این دانشگاه در معرض ديد عموم به ويژه جامعه علمي و دانشگاهي كشور قرار گرفته است.
اساتيد، محققان و دانشجويان علاقه‌مندي كه امكان بازديد و خريد حضوري از نمايشگاه را ندارند، مي‌توانند از طريق سامانه مجازي نمايشگاه به نشاني https://book.icfi.ir/book  محصولات انتشارات دانشگاه را مشاهده و خريد نمايند.
شایان ذکر است، سي و پنجمين دوره نمايشگاه بين ‌المللي كتاب تهران با شعار «بخوانيم و بسازيم» از ۱۹ تا ۲۹ ارديبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلي امام خميني(ره) به شكل حضوري و در سامانه https://book.icfi.ir به صورت مجازي برگزار مي‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

هر رأی، خط بطلانی بر نقشه‏‌های شوم و امیدهای واهی دشمنان ایران است
تولیت آستان قدس رضوی هر رأی را خط بطلانی بر نقشه‌های شوم دشمنان ایران و موجب تبدیل‌ امید‌های واهی بدخواهان به یأس دانست.

تلویزیون اینترنتی