پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۷

بررسی همکاری های بین‌الملل آستان قدس رضوی با رایزن فرهنگی ایران در روسیه

همکاری های بین‌الملل آستان قدس رضوی با رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی در روسیه بررسی و تحلیل شد.

به گزارش آستان‌نیوز، در چارچوب توسعه فعالیت‌های بین‌المللی آستان قدس رضوی، جلسه مشترکی با همکاری مدیریت برنامه‌ریزی و نظارت معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، دفتر نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات در خراسان، سازمان موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی در روسیه برگزار شد.
در این جلسه که با حضور مهدی قیصری نیک، معاون امور موزه‌های سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، محمد ابراهیم امینی، مشاور معاونت امور بین الملل آستان قدس رضوی، غلامرضا کحلکی، مدیر برنامه‌ریزی و نظارت بین‌الملل آستان قدس رضوی، احمدوند، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی در روسیه و حجت‌الاسلام علی باقری رئیس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در استان خراسان رضوی برگزار شد، ظرفیت‌های موجود در موزه‌های آرمیتاژ، تاریخ ادیان و مرکز ملی نسخ روسیه بررسی و به تبادل نظر گذاشته شد.
همچنین در این جلسه در مورد توسعه همکاری‌ها، عقد تفاهم‌های بین‌الملل و دستیابی به برنامه‌های عملیاتی و اجرایی، بحث و تبال نظر شد و  مقرر گردید متن تفاهم نامه‌ای در مرکز ملی نسخ روسیه بررسی تدوین، تهیه و پیگیری شود. 
تشکیل کمیته‌هایی با محوریت برنامه‌های عملیاتی حوزه بین‌الملل در آستان قدس رضوی و کشور روسیه از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود. 
دستاورد این هم‌افزایی‌ها اقدامات موثر در کشور روسیه است زیرا این کشور شاهراه فرهنگی مهمی است و اقداماتی از این دست می‌تواند برای معرفی و جهانی کردن نام و یاد امام رضا(ع) موثر باشد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی