پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت تیم اعزامی بیمارستان فوق تخصصی رضوی انجام شد؛
۱۴۰۳-۰۲-۲۷

ارائه 1000 خدمت درمانی و دارویی رایگان به بیماران روستای هندل‌آباد مشهد

به همت تیم اعزامی بیمارستان فوق تخصصی رضوی، یک هزار خدمت درمانی و دارویی رایگان به بیماران محروم روستای هندل‌آباد مشهد ارائه شد.

به گزارش آستان نیوز، همزمان با افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت امام رضا(ع) روستای هندل‌آباد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در ششمین روز دهه کرامت، گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید سلامت «دکتر احمد خسروی» بیمارستان رضوی نیز با هدف ارائه خدمات پزشکی رایگان و اهدای دارو و تجهیزات پزشکی به این مرکز از جمله اهدای یک یونیت دندانپزشکی به این روستا اعزام شد.

این برنامه در راستای اجرای منویات تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر کمک و خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار در حوزه سلامت و همچنین در ادامه اجرای طرح‌های جهادی بیمارستان به منظور ارتقای سلامت جامعه در مناطق حاشیه شهر مشهد یا مناطق روستایی خراسان رضوی انجام شد.

بیمارستان رضوی با استقرار تیم حدود 20 نفره خود اعم از پزشکان متخصص طب اورژانس، اطفال، دندانپزشک، کارشناس مامایی، بینایی‌سنج، پرستار و... در محل مرکز جامع خدمات سلامت روستای هندل‌آباد، 245 بیمار محروم را پذیرش کرد و خدمات متنوع پزشکی را به آن‌ها ارائه داد.

به همت این تیم در مجموع خدماتی شامل 128 مورد معاینه متخصص طب اورژانس، 41 مورد معاینه متخصص اطفال، 42 مورد دندانپزشکی، 45 مورد معاینه زنان و مامایی، 51 مورد بینایی‌سنجی، 378 مورد کنترل قند و فشارخون، 61 مورد تزریقات و 202 مورد نسخه برای اهدای داروهای رایگان به بیماران محروم این روستا ارائه شد.

علاوه‌بر ارائه 948 خدمت درمانی و دارویی در محل برگزاری این اردوی جهادی، 55 بیمار نیز برای دریافت خدمات تخصصی پزشکی به بیمارستان رضوی ارجاع داده شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

پیوند مردم را با ائمه اطهار(ع) پس از محرم و صفر حفظ کنیم
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت حفظ پیوند با ائمه اطهار(ع) در طول سال گفت: حفظ پیوند با امام حسین(ع) و امام رضا(…

تلویزیون اینترنتی