پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

یک استاد دانشگاه بغداد در گفت وگو با آستان‌نیوز؛
۱۴۰۳-۰۲-۲۵

محصول فکری همایش هایی هم چون کنگره جهانی حضرت رضا(ع)  می تواند جوامع را متحول کند

یک استاد دانشگاه بغداد با بیان این که عدالت گوهر نایاب دنیای غرب است، گفت: محصول فکری همایش هایی هم چون کنگره جهانی حضرت رضا(ع)  می تواند جوامع را متحول کند. 

صباح الامری در گفت و گو با خبرنگار آستان نیوز گفت: هرچه نشست‌های علمی مثل کنگره جهانی حضرت رضا(ع) درباره تعالیم و معارف امامان شیعه بیشتر باشد، مردم بیشتر در مسیر زندگی مومنانه قرار می گیرند.

وی افزود: محصول این گونه  کنگره ها معرفت، خلوص و سبک زندگی است که انتشار آن دنیای سکولار می تواند جوامع را متحول و آن را به سمت رستگاری و تحقق عدالت رهنمون کند.

این پژوهشگر اسلامی با اشاره به نقش عدالت در شکوفایی جوامع انسانی، خاطرنشان کرد: پرچمدار عدالت در طول تاریخ پیامبر اسلام (ص) و امامان (ع) بودند، این موضوع باید با بیان و قلم علما به گوش مردم  جهان برسد و اسلام واقعی را بشناسند.

صباح الامری عدالت را گوهر نایاب دنیای غرب زده توصیف کرد و از نهضت آگاهی بخشی به عنوان راهی برای نسل جوان در سرزمینهای اسلامی یاد کرد و گفت: تعالیم اسلامی و عدالت واقعی را باید برای جهانیان روشن کرد تا بدانند دین اسلام برای زندگی امروز جهان کاربردی و لازم است.
این پژوهشگر علوم اسلامی در ادامه به اهمیت رسانه اشاره کرد و تصریح مرد: علما و رسانه ها در ترویج فرهنگ و سیره رضوی، نقش بسزایی دارند و باید در مسیر آگاهی بخشی گام بردارند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی