پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در ایام دهه کرامت صورت گرفت:
۱۴۰۳-۰۲-۲۷

اهدای  28هزار نسخه کتاب از سوی کتابخانه مرکزی رضوی به 8 مرکز فرهنگی 

کتابخانه سیار سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت 28 هزار نسخه کتاب را به 8 مرکز و نهاد فرهنگی اهدا کرد. 

به گزارش آستان نیوز، رضا رشیدپور، رئیس اداره کتابخانه های وابسته مشهد کتابخانه‌های آستان قدس رضوی را همواره در موضوع اهدای کتاب از سوی مردم و همچنین دریافت کتاب به صورت اهدایی یا امانت بلند مدت از سوی نهادها و موسسات و مراکز فرهنگی مورد توجه و مراجعه عنوان کرد.
وی، نهاد کتابخانه های عمومی استان خوزستان،  نهاد کتابخانه های عمومی استان هرمزگان، مؤسسه خدمات دارویی رضوی مشهد، گروه فرهنگی معراج شهر گرگان، آموزشگاه های عشایری قدس و خاتم الانبیاء شهرستان تربت جام و آموزشگاه سزاوار رحمت شهر مشهد را از مراکزی عنوان کرد که در ایام دهه کرامت از کتابهای اهدائی یا امانتی کتابخانه سیار سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس بهره مند شده اند.
رشیدپور، این اقدام را در راستای انجام وظیفه ذاتی و سازمانی کتابخانه سیار آستان قدس رضوی و نیز توسعه و بهبود زیرساخت های ترویج فرهنگ مطالعه و افزایش شاخص های علمی و فرهنگی مراکز و نهادهای علمی و فرهنگی شهر مشهد و دیگر شهرهای کشور  توصیف کرد.  
یادآوری می شود اهداء و امانت کتاب در سالیان گذشته نیز از سوی کتابخانه سیار، در مقیاس قابل توجهی انجام شده است. بطوری که تا پایان سال 1402 قریب به 425 هزار نسخه کتاب به 600 سازمان و نهادهای فرهنگی اهداء و یا به صورت امانت بلند مدت تقدیم شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی