پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۷

مجموعه 5 جلدی «قصه‌های مامان جونی و زیارت» در نمایشگاه کتاب نایاب شد

مدیر تولید انتشارات به‌نشر گفت: تمام نسخه‌های موجود مجموعه 5 جلدی «قصه‌های مامان جونی و زیارت» تا ششمین روز سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به فروش رفت و این کتاب مجدداً زیر چاپ رفت.

 به گزارش آستان‌نیوز، مهدی سیم ریز با تاکید بر اینکه از ابتدای برگزاری نمایشگاه کتاب امسال، 3 هزار نسخه از کتاب«قصه‌های مامان‌جونی و زیارت» به فروش رفته است، افزود: این اثر به نویسندگی مجید ملامحمدی همچنان در ردیف پرفروش‌ترین کتاب کودک و نوجوان انتشارات به‌نشر قرار دارد که تقاضا کردیم چاپ جدید آن در 5 هزار نسخه طی روزهای آتی در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شود.
وی ادامه داد: انتشارات به‌نشر به جهت تمرکز ویژه در تولید آثار کودک و نوجوان یک غرفه مجزا در سالن کتاب‌های کودک و نوجوان دارد . استقبال خیلی خوبی از این غرفه شده است که یکی از دلایل این استقبال، برگزاری پویش «مامان‌جونی و زیارت» بود. این پویش ملی با مشارکت انتشارات به‌نشر و مرکز رسانه‌ای شیرازه با محوریت موضوع آموزش فلسفه و آداب زیارت به کودکان از اسفند ماه سال 1402 آغاز به کار کارکرده و تا پایان دهه کرامت رضوی ادامه دارد.

سی و پنجمین نمایشگاه کتاب پر شورتر از سال‌های گذشته
 مدیر تولید انتشارات به‌نشر با بیان اینکه نمایشگاه کتاب امسال با حضور پر رنگ تر ناشران نسبت به سال گذشته در حال برگزاری است، افزود:  امسال نیز استقبال مخاطبان هم قابل توجه است؛ اگر چه قیمت کتاب‌ها به تبع افزایش قیمت کاغذ و  فرایند چاپ افزایش چشمگیری نسبت به سال گذشته داشته و در میزان قدرت خرید مردم تاثیر گذار است؛ اما همچنان نمایشگاه کتاب مملو از جمعیت است.
 سیم‌ریز تصریح کرد: فضای فرهنگی که براساس قاعده شرایط عرضه کتاب شکل گرفته فضای تعاملی خوبی بین مولفان و ناشران و خوانندگان ایجاد کرده است. مثل هر سال نمایشگاه پر شور و پر از اتفاقات فرهنگی مختلف است. آستان قدس رضوی هم امسال غرفه خود را با سبک و سیاق سال گذشته با ناشران زیر مجموعه خود اعم از انتشارات به‌نشر، بنیاد پژوهشهای اسلامی، موسسه آفرینش‌های هنری و موسسه جوانان آستان قدس رضوی برپا کرده است. 

مراسم رونمایی و جشن60 هزارتایی «ماجرای جشن مرموز»
 وی یادآور شد: به مناسبت چاپ دو کتاب جدید از مجموعه «ماجرای جشن مرموز» مراسم رونمایی و جشن60 هزارتایی شدن نسخه های چاپ شده این مجموعه با حضور محمد میرکیانی نویسنده اثر و مجری محبوب کودکان ملیکا زارعی (خاله شادونه) در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در تاریخ 28 اردیبهشت ماه ساعت 13 در محل سالن مجمع ناشران انقلاب اسلامی میزبان حضور علاقه‌مندان خواهد بود. هم چنین برگزاری مراسم رونمایی کتاب «جان فیروزه جان» به نویسندگی مریم بصیری آخرین نشست ادبی انتشارات به‌نشر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است که روز 29 اردیبهشت ماه ساعت 10:30 در گوشه نقد برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

وعاظ با مطالعه عمیق و مخاطب‌‏شناسى منبرها را پرجاذبه کنند
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به افزایش سطح آگاهی‌های عموم مردم از جمله نوجوانان و جوانان، مطالعه گسترده و عمیق و مخاطب…

تلویزیون اینترنتی