پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۷

تقدیر استاندار خراسان رضوی از خدمات حوزه گردشگری سلامت بیمارستان رضوی

استاندار خراسان رضوی با اهدای لوح تقدیر از خدمات بیمارستان فوق تخصصی رضوی در حوزه گردشگری سلامت و کسب عنوان صادرکننده نمونه استان در سال گذشته تجلیل کرد.

به گزارش آستان نیوز، این لوح با توجه به تقدیر صورت گرفته از بیمارستان رضوی در همایش «تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان خراسان رضوی در سال 1402» که با مسئولان و جمعی از متولیان اقتصادی دولت و فعالان بخش خصوصی در تجارت و صادرات، به تازگی در مشهد برگزار شده بود، به دکتر محسن محور مدیرعامل این بیمارستان اهدا شد.

در بخشی از متن این لوح تقدیر که به امضای یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی رسیده، آمده است: «اینک که با تأسی از رهنمودهای والای مقام عظمای ولایت و تحقق شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم"، خدمات شایسته و تلاش‌های مضاعف شما در عرصه تجارت جهانی و صادرات کالاهای غیرنفتی که زمینه معرفی خدمات و محصولات کشور عزیزمان را به گونه‌ای ارزشمند و در خور تحسین فراهم نموده است، انتخاب آن بنگاه اقتصادی را به عنوان "صادرکنندگان نمونه استان خراسان رضوی در سال 1402" تبریک عرض می‌نماییم».

بیمارستان رضوی با دارابودن بخش‌های گوناگون تشخیصی و درمانی و کادری توانمند و باسابقه از برجسته‌ترین استادان و متخصصان در رشته‌های مختلف پزشکی، علاوه‌بر این‌که یکی از پیشرفته‌ترین مراکز درمانی منطقه به شمار می‌آید، یکی از فعالان برجسته حوزه گردشگری سلامت کشور نیز محسوب می‌شود. 

جایگاه برتر بیمارستان رضوی در صنعت گردشگری سلامت در سال‌های اخیر موجب شده است تا این بیمارستان وابسته به آستان قدس رضوی بتواند جوایز متعددی را در حوزه جذب گردشگر و صادرات کشور دریافت کند تا جایی که در سال گذشته به عنوان اولین و تنها بیمارستان در سطح کشور توانست عنوان صادرکننده نمونه ملی در حوزه گردشگری سلامت را از آن خود کند. 

در حال حاضر نیز بسیاری از بیماران کشورهای همسایه و حتی کشورهای اروپایی، برای پیگیری روند تشخیصی و درمانی خود از خدمات این بیمارستان مجهز در مشهد استفاده می‌کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی