پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با دهه کرامت؛
۱۴۰۳-۰۲-۲۷

مزار شهدای مدفون در بهشت ثامن‌الائمه(ع) صحن جمهوری اسلامی غبارروبی و عطرافشانی شد

خادمین سبزپوش کفشداری حرم مطهر رضوی مزار شهدای مدفون در بهشت ثامن‌الائمه(ع) در صحن جمهوری اسلامی را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

به گزارش خبرنگار آستان‌نیوز، در آستانه‌ی ولادت باسعادت امام رضا علیه‌السلام و در عطر خوش دهه کرامت، خادمین سبزپوش کفشداری حرم مطهر رضوی، با دلی سرشار از عشق و ارادت به ساحت مقدس شهدا، راهی گلزار ثامن در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر شدند تا در آئینی معنوی، به غبارروبی و عطرافشانی مزار این سروقامتان همیشه سرافراز بپردازند.

در این مراسم روحانی، خادمین سبزپوش کفشداری حرم مطهر رضوی، بر سر مزار این شهیدان والامقام حاضر شدند و با قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل، یاد و خاطره‌ی این شهدا را گرامی داشتند.

خادمان حرم مطهر رضوی همچنین با تلاوت دسته جمعی قرآن کریم و زمزمه ی ذکر توسل، از خداوند متعال برای این شهیدان والامقام، علو درجات و مغفرت ابدی را مسئلت نمودند.

حضور خادمین کفشداری حرم مطهر در این مراسم، یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌های بی‌نظیر شهدای انقلاب اسلامی و شهدای حرم مطهر رضوی بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی