پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با دهه کرامت؛
۱۴۰۳-۰۲-۲۷

گردهمایی خادمیاران و یاوران رضوی منطقه ١٢ تهران برگزار شد

همزمان با دهه کرامت و ایام فرخنده میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) گردهمایی خادمیاران و یاوران رضوی منطقه ١٢ تهران در چهارشنبه امام رضایی این هفته برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، اجتماع خادمیاران و یاوران رضوی منطقه ١٢ تهران در قالب هیئت خدام الرضا(ع) منطقه همزمان با دهه فرخنده کرامت در چهارشنبه امام رضایی با حضور خادمیاران و یاوران رضوی منطقه در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه تهران) برگزار شد.
این مراسم از ساعت ٢٠ با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط خادمیاران کانون قرآن و عترت رضوی و قرائت حدیث شریف کساء و ذکر صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) آغاز و با سخنرانی مذهبی پیرامون سیره زندگانی حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) ادامه یافت. 
همچنین خادمیاران و یاوران رضوی سرود «ای صفای قلب زارم» را به یاد صحن و سرای ملکوتی امام رئوف(ع) زمزمه کردند و ذکر توسل و مولودی خوانی، شعر خوانی آئینی و اجرای گروه سرود پایان بخش این مراسم سراسر نور بود.
در پایان علاوه بر تقدیر از برگزیدگان مسابقه فرهنگی دهه کرامت، همه عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) حاضر در مراسم با غذای حضرتی پذیرایی شدند.
گفتنی است این محفل ملکوتی معطر به عطر معنوی پرچم‌های منور بارگاه‌ مقدس سیدالشهدا حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، قمر منیر بنی هاشم حضرت اباالفضل العباس(ع)، ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، باب الحوائج حضرت رقیه(س) و حضرت فاطمه معصومه(س) در یادمان قتلگاه شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران شهیدشان برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی