پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با دهه کرامت؛
۱۴۰۳-۰۲-۲۷

اجتماع قرآنی خادمیاران رضوی در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد

همزمان با دهه کرامت اجتماع خادم‌یاران و یاوران رضوی همراه با چهارمین کرسی تلاوت رضوی با حضور خادمین و پرچم متبرک بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از زنجان؛ اجتماع خادم‌یاران و یاوران رضوی همراه با چهارمین کرسی تلاوت رضوی با مشارکت حسینیه اعظم، دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان، شهرداری زنجان و شورای اسلامی شهر زنجان در محل شبستان اصلی حسینیه اعظم و با حضور قاریان برجسته و ممتاز استان برگزار شد .
مدیر کانون‌های خدمت رضوی زنجان هدف از برپایی این کرسی را هم افزایی و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه با محوریت امام رضا(ع) اعلام کرد‌.
قاسم محمدی، از روند رو به رشد فعالیت قرآنی در کشور و در استان خبر داد و افزود: اگر می‌خواهیم جامعه‌ای سعادتمند داشته باشیم باید به سمت فرهنگ قرآنی برویم .
در این مراسم بعد از قرائت صلوات خاصه، قاریان ممتاز کشوری به تلاوت آیات نورانی قرآن پرداختند .
گفتنی است مولودی‌خوانی مداحان، اجرای سرود، پرچم گردانی خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) و اجرای مراسم قرعه‌کشی اهدای کمک هزینه سفر به مشهد مقدس برای ۸ نفر از برنامه‌های این مراسم بود.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

پیوند مردم را با ائمه اطهار(ع) پس از محرم و صفر حفظ کنیم
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت حفظ پیوند با ائمه اطهار(ع) در طول سال گفت: حفظ پیوند با امام حسین(ع) و امام رضا(…

تلویزیون اینترنتی