پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با حضور مدیرعالی حرم مطهررضوی؛
۱۴۰۳-۰۲-۲۸

مراسم یاد و خاطره مرحومین سازمان حرم برگزار شد

در آستانه‌ی دهه کرامت و میلاد باسعادت امام رضا علیه‌السلام، یاد و خاطره یاران سفر کرده سازمان حرم مطهر رضوی در رواق مبارکه حضرت زهرا(س) زنده شد.

به گزارش خبرنگار آستان‌نیوز، این مراسم معنوی به مناسبت ایام خجسته دهه کرامت و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره‌ی همکاران و خادمانی که از دهه کرامت سال پیش تا دهه کرامت امسال به دیار باقی شتافتند با دعوت خانواده‌های آن عزیزان و با حضور مسئولان سازمان حرم مطهر در رواق حضرت زهرا برگزار شد.

رضا خوراکیان،مدیرعالی حرم مطهر رضوی در ابتدای این محفل به بیان خیر مقدم و تبریک دهه پرخیر و برکت کرامت خدمت حاضران پرداخت.

حاضران در این مراسم با قرائت قرآن کریم و نثار فاتحه، یاد و خاطره‌ی این خادمان مخلص را گرامی داشتند و حجت الاسلام شرفی سخنران این محفل به عظمت خدمت در محضر امام رضا(ع) اشاره کرد و در پایان این مراسم نیز ابراهیم احمدی خادم و ذاکر آستان قدس رضوی نیز به مدیحه سرایی پرداخت.

این مراسم، یادآور این حقیقت بود که خادمان واقعی آستان قدس رضوی، حتی پس از رحلت از این دنیا، همچنان در سایه سار عنایات و توجهات امام رضا علیه‌السلام قرار دارند و دهه کرامت، فرصتی مغتنم برای تجدید میثاق با آرمان‌ها و ارزش‌های والای این خاندان معصوم است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی