پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۸

۶ کامیون گل از رامسر نذر زائران در سالروز میلاد امام رضا(ع) 

به مناسبت ولادت امام رضا(ع)، ۶ کامیون گل شامل گل‌های یک ساله و آپارتمانی از شهر رامسر و حومه که به عنوان تولیدکننده گل شناخته شده‌اند، به حرم امام رضا(ع) ارسال شده است.

محمدشبان، معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز گفت:این گل‌ها برای تزئین صحن و سرای حضرت، رواق‌ها، دفاتر، کفشداری‌ها و سایر بخش‌های حرم مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: علاوه بر این ۶ کامیون گل، تیم گل‌آرایی از تهران نیز به حرم مشرف شده و ۴۰۰۰ شاخه گل را برای تزئین روضه منوره، جایگاه‌های برنامه و المان‌هایی که در صحن‌های پیرامونی نصب شده‌اند، آورده‌اند.

شبان گفت: این گل ها در انتهای کار سرنوشت دیگری دارند و وارد چرخه ای دیگر می شوند که در بخش شمیم رضوان به صورت مکانیزه خشک می شوند و در دسترس زائرین به عنوان گل متبرک حرم مطهر قرار میگیرند.

این اقدام در راستای ایجاد فضایی عطرآگین و روحانی در حرم امام رضا (ع) به مناسبت ولادت ایشان انجام شده است و زائران می‌توانند از زیبایی این گل‌آرایی‌ها لذت ببرند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی