پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۸

برپایی ۱۲ میز خدمت رضوی در نماز جمعه اراک

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اراک از برپایی ۱۲ میز خدمت کانون‌های رضوی همزمان با دهه کرامت در مصلی بیت المقدس اراک خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی؛ علی شعبانی ضمن تبریک دهه کرامت و ایام ولادت حضرت رضا (ع) از اجرای طرح «میثاق با ولایت» گفت: در روز جمعه و همزمان با دهه مبارک کرامت، خادمیاران رضوی با حضور پرشور خود در نماز جمعه و میثاق با ولایت به منظور ارائه خدمت رایگان، ۱۲ میز خدمت سلامت، خبر و فضای مجازی، مشاوره و مددکاری، اشتغال و کارآفرینی، بانوان و خانواده، حقوقی، قرآنی، کتاب و کتاب‌خوانی و تبلیغ دینی به نمازگزاران توسط کانون‌های تخصصی خدمت رضوی در مصلی بیت المقدس اراک برپا کردند.
وی افزود: کانون خدمت رضوی ورزشی نیز مسابقات ورزشی دارت و طناب زنی در بین کودکان برگزار کردند و چندتن از ورزشکاران این کانون نیز حرکات نمایشی ورزشی اجرا کردند.
شعبانی تصریح کرد: مربیان مهدالرضا (ع) نیز با برپایی غرفه نقاشی، نقاشی چهره و ایستگاه شادی برای کودکان در این خدمت‌رسانی سهیم شدند و گروه سرود مهدالرضا (ع) نیز به اجرای سرود پرداختند.
شایان ذکر است دو کانون خدمت رضوی محله‌ای نیز به پذیرایی از نمازگزاران پرداختند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی