پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با گرامیداشت جشن‌های ویژه دهه کرامت؛
۱۴۰۳-۰۲-۲۸

دختران زاهدانی میزبان بیرق سبز رضوی در جشن ایراندوخت بودند

در جشن بزرگ ایراندخت دختران زاهدانی میزبان بیرق سبز رضوی بودند.

به گزارش آستان نیوز از سیستان وبلوچستان، دکتر دادخدا خدایار مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان گفت: همزمان با گرامیداشت جشن‌های بزرگ دهه کرامت، خادمیاران و یاوران رضوی شهر زاهدان در جشن بزرگ ایراندوخت همراه با بیرق سبز رضوی در بین دختران زاهدانی حضور یافتند.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سیستان وبلوچستان افزود: در جشن محوری ایراندوخت برنامه‌های متنوع و شادی با حضور مجری و مداحان کشوری با اجرای سرود، نمایش، برنامه‌های فرهنگی، خانه کودک برگزار شد.
وی گفت: این جشن همانطور که از نام آن پیداست ویژه دختران قدیم و جدید زاهدانی طراحی شده و بانوان خادمیار و یاوران رضوی نیز با اهدای متبرکات رضوی پذیرای میهمانان این جشن بودند و در اجرای برنامه‌های متنوع طراحی شده خدمت کردند.
خدایار در پایان با اشاره به این موضوع که هدایایی هم از سوی خیرین، خادمیاران و یاوران رضوی به جمع بیش از 10 هزار نفری اختصاص پیدا کرد افزود: به دختران هم نام حضرت فاطمه معصومه (س) که برادران شان هم نام امام مهربانی علی ابن موسی الرضا (ع) بود به قید قرعه‌کشی سفر زیارتی مشهد مقدس اهدا کردند و با این امر نسبت به اشاعه فرهنگ رضوی در نامگذاری نوزادان تلاش کردند. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

پیوند مردم را با ائمه اطهار(ع) پس از محرم و صفر حفظ کنیم
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت حفظ پیوند با ائمه اطهار(ع) در طول سال گفت: حفظ پیوند با امام حسین(ع) و امام رضا(…

تلویزیون اینترنتی