پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۹

تلاش بی‌وقفه خبرنگاران و عوامل رسانه‌ در ستاد خبری ویژه دهه کرامت

 مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با هدف پوشش حداکثری برنامه‌های فرهنگی، علمی، مذهبی و سلسله جشن های شکوه رضوان در حرم مطهر رضوی، ستاد خبری ویژه دهه کرامت را پیش از میلاد حضرت معصومه(س) راه‌اندازی کرد.

به گزارش آستان نیوز، این ستاد با هدف اطلاع رسانی گسترده، به موقع و موثر فعالیت‌ها و اقدامات‌ بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی تشکیل شده است که بالغ بر ۱۵ خبرنگار در این ستاد خبری مشغول به کار هستند و یکی از ماموریت‌های آن پوشش رسانه‌ای فعالیت‌های داخل و خارج از حرم مطهر به‌شمار می‌رود و علاوه بر این، با توجه با اهمیت و فراگیری برخی از رویداد‌ها، اخبار پوششی و تولیدی این ستاد برای سایر رسانه‌های سطح شهر نیز ارسال می‌شود.

ستاد خبری ویژه دهه کرامت همزمان در دو دفتر صحن آزادی حرم مطهر و تحریریه مدیریت خبر و رسانه‌های نوین مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی واقع در خیابان شیرازی، کوچه چهار باغ مشغول به فعالیت است.

پوشش رسانه‌ای فعالیت‌های آستان قدس رضوی و حرم مطهر در ستاد ویژه دهه کرامت در قالب‌های مختلف رسانه‌ای از جمله تصویربرداری، عکاسی، مصاحبه، خبر، گزارش، موشن گرافی و ... انجام می‌شود.

همچنین دو ستاد خبری دیگر نیز ذیل ستاد ویژه دهه کرامت شامل یک ستاد خبری کنگره امام رضا(ع) با فعالیت بالغ بر ۱۰ خبرنگار صاحب قلم و صاحب نظر و دوم ستاد خبری زیر سایه خورشید با همکاری موسسه جوانان رضوی شکل گرفته است.

گفتنی است؛ به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی ذیل ستاد خبری دهه کرامت، 3 نشست شامل نشست خبری قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در 25 اردیبهشت ماه، نشست خبری پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) با حضور عبدالحمید طالبی؛ رئیس سازمان علمی و فرهنگی و حجت الاسلام سید سعید رضا عاملی؛ دبیر کنگره در تهران و نشست خبری هفدهمین دوره جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید با حضور مجتبی مختاری؛ مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی در روز یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 در دفتر تهران خبرگزاری فارس برگزار شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی