پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در راستای نشر مهر امام رئوف (ع) انجام شد؛
۱۴۰۳-۰۲-۲۹

ارائه خدمات درمانی گروه‌های جهادی سلامت در آذربایجان شرقی

کانون سلامت خدمت رضوی استان آذربایجان شرقی در طول سال ١۴٠٢ در ده منطقه محروم روستایی و نقاط کم برخوردار شهری و استان اردوی جهادی سلامت برگزار کرده است.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، دکتر جعفر مجیدی دبیر کانون سلامت خدمت رضوی استان آذربایجان شرقی طی نشست خبری در دهه کرامت عملکرد کانون سلامت را در سال ١۴٠٢ تشریح کرد. 
مجیدی با تبریک ایام پر برکت دهه کرامت پیرامون اقدامات خادمیاران سلامت و خدمتگزاران به قشر آسیب پذیر جامعه گفت: به منظور گسترش نسیم مهر و رحمت رضوی در مناطق محروم استان، کانون سلامت استان در طول سال ١۴٠٢ با اکیپ کامل پزشکی و دارویی در ده نقطه محروم روستایی فاقد پزشک و کم برخوردار شهری استان اردوی جهادی سلامت برگزار کردند. 
وی افزود: در اکیپ‌های اردویی جهادی اعزامی به مناطق محروم، پزشک عمومی، متخصص، فوق تخصص، پرستار، متخصص مشاوره و روانشناسی و دارویار حضور داشتند. 
دبیر کانون سلامت خدمت رضوی استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: مکان‌های برگزاری اردوهای جهادی با توجه به مطالعات انجام گرفته در نقاط محروم و کم برخوردار روستاهای گلین قیه و یکان کهریز مرند، بالی قشلاق اهر، خانقاه هریس، مجید آباد هوراند، مولان کلیبر، آخمقیه، باغ معروف، رضویه منبع و آناخاتون تبریز برگزار شده که اعضای اکیپ در طول یک روز کامل در محل مستقر و به صورت رایگان بیماران را مورد معاینه و ویزیت قرار دادند. 
مجیدی با بیان اینکه خادمیاران سلامت در برگزاری این اردوها نهایت ایثار را از خود نشان دادند افزود: در طول این اردوها تعداد ٧۶ پزشک عمومی و متخصص فعالیت داشتند که تعداد ٢ هزار و ۶۵١ بیمار مورد ویزیت قرار گرفته و به تعداد ١ هزار و ٨٣٧ نسخه پزشکی دارو تحویل شده و در کنار این خدمات، ١ هزار و ۶٢٢ مورد خدمات پرستاری به مراجعین ارائه شده است که کلیه این خدمات به صورت کاملا رایگان انجام شده است. 
دبیر کانون سلامت استان با تقدیر و تشکر از پزشکان و کادر درمانی حاضر در اردوهای جهادی اضافه کرد: برآورد ریالی خدمات پزشکی و سلامت انجام گرفته در طی این اردوها بالغ بر ۶ میلیارد و ٣۶٧ریال برآورد شده است.


 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی