پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با دهه کرامت صورت گرفت؛
۱۴۰۳-۰۲-۲۹

برپایی میزهای خدمات روانشناسی در حرم مطهر رضوی

مسئول کلینیک روانشناسی حرم مطهر رضوی از برگزاری میزهای خدمات مشاوره به زائران در دهه کرامت خبر داد.

مهری گرامی در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز اظهار کرد: ارائه خدمات میزهای خدمت از ابتدای دهه کرامت آغاز شده و تا سالروز ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد.
وی افزود: این میزهای خدمت در دو بخش رواق دار الحجه و باغ رضوان حرم مطهر رضوی مستقر شده و مشاوران برادر و خواهر در بخش های خانواده، بالینی و تحصیلی پاسخگوی مراجعه کنندگان هستند.

مسئول کلینیک روانشناسی حرم مطهر رضوی خاطرنشان کرد :کلینیک حرم مطهر در ضلع شرقی صحن پیامبر اعظم (ص) واقع شده و در ایام هفته از ساعت 7 صبح تا 7 شب خدمات مختلف روانشناسی و مشاوره ای را به زائران ارائه می‌دهد.

گرامی افزود: در کلینیک حرم، علاوه بر مشاوران و روانشناسان، مشاوران حقوقی از جمله قضات و کارمندان دادگستری حضور داشته و در صورت نیاز به سوالات مرتبط با این بخش پاسخ می‌دهند.

وی تاکید کرد: زائرانی که از سایر شهرها به کلینیک روانشناسی حرم مطهر رضوی مراجعه می‌کنند، در صورت نیاز برای پیگیری امور مشاوره خود به خادمیاران استان محل سکونت‌شان معرفی می‌شوند تا روند خدمت رسانی ادامه داشته باشد.

مسئول کلینیک روانشناسی حرم مطهر رضوی گفت: خدمات به زائرین و مجاورین در مرکز مشاوره حرم مطهر رضوی به صورت جلسه‌ای 45 دقیقه‌ای ارائه می‌شود و برای گرفتن نوبت می‌توانید از سامانه 38008 بهره‌مند شوید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی