پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۹

معرفی شرکت فرش آستان قدس رضوی به‌عنوان واحد برتر حامی حقوق مصرف‌کنندگان در خراسان رضوی

در همایش تجلیل از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف‌کنندگان خراسان رضوی، تندیس زرین و لوح تقدیر این رویداد به شرکت فرش آستان قدس رضوی رسید و از این شرکت به عنوان یکی از واحد‌های برتر حامی حقوق مصرف‌کنندگان تجلیل شد.

به گزارش آستان نیوز، در این مراسمی که با حضور دکتر حسین فرهیدزاده معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، امیررضا رجبی مقدم مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، مدیران نهادهای مرتبط و همچنین جمعی از مدیران واحد‌های تولیدی و خدماتی برگزار شد، واحد‌های برتر این استان در زمینه حمایت از مصرف‌کنندگان معرفی و تقدیر شدند.
در این رویداد تندیس زرین و لوح تقدیر از سوی معاون وزیر صمت به دکتر حمید کارگر مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی اهدا شد.
شرکت فرش آستان قدس رضوی به تشخیص و ارزیابی کمیته فنی این رویداد، بر پایه شاخص‌های مختلفی به‌ویژه «کیفیت» شایسته دریافت این تندیس شناخته شد.
این شرکت طی سال‌های متمادی اقدامات مختلفی را در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در دستور کار داشته و دارد که می‌توان به مواردی همچون توجه به سلیقه مشتریان در تولید دستبافته‌ها، حفظ اصالت‌های فرش دستباف، حضور در نمایشگاه‌های استانی و... اشاره کرد.

شایان ذکر است شرکت فرش آستان قدس رضوی با پیشینه 4 دهه فعالیت تولیدی و اقتصادی، به‌عنوان بزرگترین مجتمع متمرکز تولید فرش کشور در دو واحد مشهد و کاشمر فعال است و برای نزدیک به 500 نفر قالیباف هنرمند ایجاد اشتغال کرده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی