پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مشاور وزیر و معاون اقتصادی وزیر دفاع و نیروهای مسلح، 
۱۴۰۳-۰۲-۲۹

آستان قدس رضوی در حوزه مبانی فرهنگی بسیار غنی عمل کرده است

مشاور وزیر و معاون اقتصادی وزیر دفاع و نیروهای مسلح گفت: آستان قدس رضوی در حوزه مبانی فرهنگی بسیار قوی و غنی عمل کرده است.

دکتر مرتضی اعلمی، در حاشیه بازدید از غرفه انتشارات آستان قدس رضوی در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران، در گفت وگو با خبرنگار آستان نیوز، تقارن دهه کرامت که با میلاد حضرت معصومه(س)، آغاز و با ولادت با سعادت حضرت رضا(ع) خاتمه می‌یابد با نمایشگاه کتاب تهران را مبارک و میمون دانست و گفت:آستان قدس رضوی دارای 10 مجموعه انتشاراتی و مرکز فرهنگی است که غنای کار این مجموعه را در بحث فرهنگی نشان می‌دهد.
وی خاطر نشان کرد: مولفه‌های فرهنگی، در بحث رشد تمدنی جوامع بشری که ریشه در فرهنگ، افکار و اعتقادات مردم جامعه دارد، بسیار قابل اهمیت است و برای توسعه این مولفه‌ها باید بیش از پیش به بحث مطالعه و کتاب و کتاب‌خوانی توجه داشت.
مشاور وزیر و معاون اقتصادی وزیر دفاع و نیروهای مسلح، تصریح کرد: در بازدید امروز از غرفه آستان قدس رضوی شاهد استقبال بسیار خوب جوانان و نوجوانان از این غرفه بودم و توفیق داشتم بیش از 10 جلد کتاب از این  مجموعه انتشاراتی خریداری کنم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی