پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۹

توزیع ۸۰۰ پرس غذای گرم در روستاهای محروم سمنان

دبیر کانون‌های خدمت رضوی میامی از طبخ و توزیع ۸۰۰ پرس غذای متبرک بین مردم روستاهای محروم پل ابریشم خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از سمنان؛ علی آقایی در حاشیه اردوی کاروان سلامت و درمان گفت: به مناسبت دهه کرامت و در راستای خدمت‌رسانی به مناطق محروم غذای تبرکی بین مردم روستاهای محروم پل ابریشم توزیع شد. 
وی با اشاره به این که بر اساس آموزه‌های دینی، اطعام مومنان و محرومان یکی از مهم‌ترین اعمال است ادامه داد: دهه کرامت فرصت مناسبی برای خدمت‌رسانی به مردم است و هرساله در مناطق محروم شهرستان در این زمینه اقدام می‌شود.
آقایی گفت: این اقدام با تلاش خادمیاران رضوی میامی در دهه کرامت و یاری رساندن به نیازمندان و در راستای ترویج فرهنگ انفاق و کمک به محرومان و نیازمندان انجام شد.
وی همچنین ضمن تشکر از حضور خادمیاران رضوی شهرستان‌های شاهرود و میامی در اردوی سلامت، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای کاروان زائر اولی منطقه پل ابریشم و حضور کاروان خدمت در ماه‌های آینده شده است.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

پیوند مردم را با ائمه اطهار(ع) پس از محرم و صفر حفظ کنیم
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت حفظ پیوند با ائمه اطهار(ع) در طول سال گفت: حفظ پیوند با امام حسین(ع) و امام رضا(…

تلویزیون اینترنتی