پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۹

ارائه خدمات گروه جهادی خادمیاران زنجانی در مناطق محروم

به همت گروه جهادی رضوی شهرستان زنجان خدمات تعمیر مسکن، احداث حمام و دستشویی و همچنین اجرای سیستم برق‌رسانی و لوله‌کشی گاز به خانواده‌های محروم ارائه شد.

به گزارش آستان نیوز از زنجان؛ همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و در سایه پر مهر حضرت رضا(ع) کانون خدمت رضوی شهرستان زنجان با همکاری گروه جهادی و کانون‌های منطقه‌ای و محلی خدمت رضوی خانواده‌های نیازمند شناسایی شده در روستاهای چورزق و خاتون کندی و شهر ایجرود ارائه خدمت کردند.
مصطفی شهبازی مسئول گروه جهادی کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان   گفت: در ایام دهه کرامت سال ۱۴۰۳ جامعه هدف شامل ۴ خانواده کم برخوردار از روستاهای محروم استان زنجان شناسایی شدند. 
 شهبازی ادامه داد: از آغاز فعالیت دفتر کانون‌های خدمت رضوی در زنجان، گروه‌های جهادی خدمت رضوی استان زنجان تا به امروز به بیش از۵۰ خانواده محروم با هزینه بیش از یک میلیارد ریال خدمات عمرانی و مهندسی ارا ئه کرده است .
وی اضافه کرد: این خدمات شامل احداث حمام و دستشویی، گازرسانی و لوله‌کشی آب و تعمیر و تجهیز آبگرمکن، کاشی و سفیدکاری و بنایی، تعمیر و همچنین بازسازی مدارس دور افتاده در کل مناطق استان بود که غالبا توسط خادمیاران عرصه جهادی انجام گرفته است.
مسئول گروه جهادی کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان   گفت: هماهنگی، پشتیبانی و اجرای مقدمات برنامه‌های مربوط به حضور گروه جهادی توسط کانون عمومی و محله‌ای استان از دو هفته قبل انجام شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

پیوند مردم را با ائمه اطهار(ع) پس از محرم و صفر حفظ کنیم
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت حفظ پیوند با ائمه اطهار(ع) در طول سال گفت: حفظ پیوند با امام حسین(ع) و امام رضا(…

تلویزیون اینترنتی