پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۳۰

آمادگی کامل 21 پایگاه فوریت‌های پزشکی حرم رضوی در میلاد حضرت رضا(ع)

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی از آمادگی کامل 21 پایگاه فوریت‌های پزشکی با تقویت نیرو و خدمات در ایام میلاد حضرت رضا(ع) در حرم مطهر رضوی خبر داد.

دکتر مهدی سلطانی‌فر با اعلام این خبر در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: این مؤسسه با توجه به حضور گسترده زائران و مجاوران در شب و روز ولادت امام هشتم(ع) در بارگاه ملکوتی رضوی با هدف حفظ سلامت زائران و مجاوران، تعداد پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی این آستان ملکوتی را با فعال کردن 10 پایگاه سیار به 21 پایگاه ثابت و سیار افزایش خواهد داد.  
وی گفت: همچنین به این مناسبت خجسته، تعداد آمبولانس‌های مستقر در اماکن متبرکه رضوی از 4 دستگاه به 10 دستگاه آمبولانس خواهد رسید و بیماران در صورت نیاز برای دریافت خدمات تکمیلی پزشکی با این آمبولانس‌ها به بیمارستان‌های سطح شهر مشهد اعزام می‌شوند.
دکتر سلطانی‌فر گفت: علاوه‌بر مشارکت نیروهای مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی و خادمیاران سلامت این آستان مقدس، نهادهایی همچون اورژانس 115، بیمارستان فوق تخصصی رضوی و مدیریت عالی حرم مطهر حضرت رضا(ع) در ارائه خدمات پزشکی به بیماران در این ایام مبارک، مؤسسه را یاری می‌کنند. 
وی تصریح کرد: در مجموع حدود 150 نیروی فوریت‌های پزشکی در ایام میلاد حضرت رضا(ع) در اماکن متبرکه رضوی حضور خواهند داشت و زائران و مجاوران با آرامش‌خاطر می‌توانند در مراسم ویژه آستان قدس رضوی شرکت کنند. 
دکتر سلطانی‌فر از پایگاه فوریت‌های پزشکی صحن امام حسن مجتبی(ع) به عنوان بزرگترین پایگاه ارائه خدمات اورژانس حرم مطهر یاد کرد و افزود: این پایگاه مجهز به تخت‌های بستری موقت و سایر امکانات حیاتی بیماران است.
وی ادامه داد: در دهه کرامت نیز 11 پایگاه ثابت فوریت‌های پزشکی با تقویت نیرو به صورت شبانه‌روزی و رایگان به دلدادگان حضرت رضا(ع) در این آستان ملکوتی خدمات‌رسانی کردند.  
 

تقویت خدمات دارالشفای امام(ع)
مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی در ادامه گفت: دارالشفای امام(ع) در جوار بست شیخ طوسی حرم مطهر رضوی نیز با تقویت هر چه بیشتر تعداد نیروها به ویژه در بخش‌های پزشکان عمومی، اورژانس و تزریقات، پانسمان و سرم‌تراپی، آماده ارائه خدمات شبانه‌روزی به عموم بیماران در ایام میلاد حضرت رضا(ع) است.
وی از بخش‌های دندانپزشکی، همودیالیز، زنان و مامایی و پزشکان متخصص به عنوان دیگر خدمات دارالشفای امام(ع) نام برد و افزود: در این ایام علاوه‌بر بخش رادیولوژی دارالشفاء که از ابتدای دهه کرامت به صورت شبانه‌روزی فعال بود، ساعت خدمات‌رسانی آزمایشگاه این مرکز درمانی نیز افزایش می‌یابد و 24 ساعته خواهد شد.
دکتر سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی از طریق تماس با شماره‌ داخلی 2424 و شماره‌ عمومی 32002424، در تمام ساعات شبانه‌روز به بیماران اورژانسی در این آستان مقدس خدمات‌رسانی می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی