پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۳۰

ویژه برنامه «تکیه مجازی»؛ روایتی کوتاه از برداران و خواهران تاثیرگذار در جامعه

به همت مدیریت خبر و رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی، ویژه برنامه «تکیه مجازی» همزمان با روزهای پایانی دهه کرامت در بستر فضای مجازی با محوریت روایت‌هایی کوتاه از برداران و خواهران تاثیرگذار در حوزه اجتماعی پخش می‌شود.

به گزارش آستان نیوز، برنامه تکیه مجازی در قالب 4 قسمت در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 22 به مدت 40 دقیقه در بسترهای روبیکا، گپ، هیئت آنلاین، سروش پلاس، آپارات پخش می‌شود.

این برنامه به روایت برادران و خواهران می‌پردازد که در محیط اجتماعی در حوزه‌های علمی و فرهنگی تاثیرگذار هستند و نقش آفرینی می‌کنند.

علاوه بر این، ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در این ایام با برکت از طریق بستر تلویزیون اینترنتی رضوی تی وی برای دلدادگان به اهل بیت(ع) به صورت زنده پخش می‌شود.

گفتنی است؛ مخاطبانی که دلتنگ زیارت هستند اما در این ایام توفیق حضور در حرم امام رضا(ع) را ندارند، می‌توانند با شماره 09109108888 از طریق پیام رسان بله با حرم مطهر تماس تصویری بگیرند و با امام مهربانی‌ها درد و دل کنند، ضمنا این شماره به صورت 24 ساعته فعال است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی