پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۳۰

میزبانی خانواده شهید تازه تفحص شده کرجی از پرچم رضوی

خادمان امام رئوف در هشتمین روز از دهه کرامت به منزل شهید جهانگیر بیات، شهید تازه تفحص شده ماهدشتی رفتند تا مرهمی بر دل داغدار خانواده این شهید باشند.

به گزارش آستان نیوز از البرز؛ در هشتمین روز از دهه کرامت، مردم شریف منطقه ماهدشت کرج، میزبان پرچم متبرک و خادمین امام هشتم شدند. 
پس از استقبال خادمیاران رضوی از کاروان زیر سایه خورشید و ادای احترام و گلباران مزار شهدای گمنام ماهدشت، کاروان در مراسم دعای ندبه، در حسینیه شهدای گمنام ماهدشت شرکت کرده و بعد از قرائت دعای ندبه و صرف صبحانه، به دیدار امام جمعه ماهدشت، آیت الله رادمرد رفتند. 
خانواده شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون، سید محمد موسوی، پذیرای پرچم سبز رضوی با همراهی خادمین آستان قدس و خادمیاران رضوی ماهدشت شد و سپس خانواده آزاده گرانقدر، بهمن محمدی، میزبان این کاروان معطر در ماهدشت شد. 
پرچم متبرک رضوی راهی مصلی نماز جمعه ماهدشت شد و پس از تبرک جستن نمازگزاران از آن و گردش در غرفه‌های خدمت‌رسانی خادمیاران رضوی در محوطه مصلی، به خانه شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، جهانگیر بیات رسید و مرهمی بر قلب داغدار این خانواده والامقام شد. 
خانواده این شهید با اشک‌های خود از خادمان استقبال کردند و با بوییدن پرچم سبز رضوی دل‌هایشان را روانه مشهد الرضا (ع) کردند. 
کاروان زیر سایه خورشید، بعد از ظهر را در مسجد امام رضا (ع) شهرک پیام ماهدشت گذراند و ضمن دیدار با خادمیاران و یاوران رضوی این منطقه، در جشن مردمی دهه کرامت شرکت کرد.  
در پایان، خادمین امام رئوف، نماز مغرب را در مسجد سیدالشهدا(ع) ماهدشت اقامه کردند و ضمن پرچم گردانی، در جشن دهه کرامت خادمیاران رضوی ماهدشت شرکت کردند. 

نامگذاری بلوار اصلی ساوجبلاغ به نام امام رضا (ع) 
در گوشه دیگری از استان البرز، با هماهنگی‌های صورت گرفته و همکاری خادمیاران رضوی شهرستان ساوجبلاغ و شهرداری منطقه، در دهه کرامت یکی از بلوارهای اصلی شهر، به نام حضرت امام رضا(ع) نامگذاری و مزین شد. 
مزار شهدای گمنام هشتگرد، واقع در مصلی نماز جمعه هشتگرد، میزبان خادمین آستان قدس رضوی شد و بعد از آن، بیماران و کادر پزشکی بیمارستان امام جعفر صادق(ع) هشتگرد، با لمس پرچم سبز و معطر رضوی، دل‌هایشان را روانه پنجره فولاد امام مهربانی‌ها کردند و برای سلامتی خود و تمام بیماران مسلمان دعای خیر کردند. 
 کانون خدمت رضوی چهارباغ و کانون جهادی شهید سلیمانی، اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی از مردم در مصلی نماز جمعه چهارباغ کردند و همزمان با اقامه نماز جمعه، میز خدمت رایگان ویژه نمازگزاران و حاضرین برپا کردند. 
بعد از ظهر جمعه، همزمان با برگزاری تجمع ۲۰ هزار نفری خادمیاران رضوی و دوستداران حضرت ثامن الحجج(ع) در ورزشگاه انقلاب کرج، همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور مردم و خادمیاران رضوی در پارک شهید چمران کرج برگزار شد که طی آن با اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب، پس از قرعه‌کشی به تعدای از حاضرین در جشن هدایایی تقدیم شد. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی