پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۳۰

نشست قرآنی"رضوانیه" در حرم مطهر رضوی برگزار شد 

در آستانه میلاد فرخنده امام مهربانی‌ها ویژه برنامه و نشست قرآنی "رضوانیه" در حرم مطهر رضوی برگزار شد. 

به گزارش آستان نیوز، این نشست قرآنی به مناسبت ایام دهه کرامت و میلاد با سر سعادت حضرت رضا(ع) و با حضور جمعی از فراگیران قرآنی اداره دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی و همچنین دختران زائر و مجاور علاقه‌مند به محافل قرآنی در رواق مبارکه حضرت زهرا(س) برگزار شد.  
در این نشست و دورهمی قرآنی شرکت کنندگان علاوه بر بهره‌مندی از فیض قرائت قرآن و بیانت معارف قرآنی و تفسیر آن، از برنامه‌های عیدانه و شاد فرهنگی همچون اجرای تواشیح، مولودی‌ خوانی و مدیحه‌سرایی و نغمه‌خوانی مدیحه‌سرایان اهل بیت(ع) در وصف حضرت ثامن‌الحجج(ع) نیز بهره‌مند شدند. 
اجرای مسابقه قرآنی"ریحانه النبی"و اهدای جوایز متبرک و فرهنگی به برگزیدگان این مسابقه از دیگر برنامه‌های نشست قرآنی رضوانیه به مناسبت ایام میلاد امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی بود. 
گفتنی است، برپایی کارگاه خوشنویسی یکی دیگر از برنامه‌هایی بود که در حاشیه این ویژه برنامه برگزار شد و در این کارگاه اساتید و مربیان خوشنویسیِ واحد هنرهای قرآنی دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی آیاتی از قرآن کریم و یا احادیث امام رضا(ع) را با خطی زیبا کتابت و آن را به عنوان هدیه متبرک به شرکت کنندگان در این محفل قرآنی اهدا کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی