پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۳۰

برگزاری یاد و خاطره شهدای مقاومت اصفهان در دهه کرامت

به منظور گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مقاومت ویژه برنامه مقاومت رضوی در امام‌زاده محسن (ع) اصفهان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، ویژه برنامه مقاومت رضوی با تلاوت قرآن و مارش نظامی آغاز و با ورود پرچم سبز امام مهربانی‌ها  فضا عطرآگین شد و سپس با سخنرانی رحیم نوعی اقدم از فرماندهان جبهه مقاومت ادامه یافت.
نوعی اقدم، در این مراسم خطاب به حاضران اذعان کرد: احساس قدرت کنید که معادلات دنیا را برهم زدید کشور ایران در تمام دنیا امروزه تاثیرگذار است.
وی ادامه داد: جمهوری خواه و دموکرات آمریکایی ترور شهید سلیمانی را یک اشتباه بزرگ می‌دانند آنها می‌گویند ما دیروز در خاورمیانه با شهید سلیمانی می‌جنگیدیم امروز در کل دنیا با او می‌جگنیم.
نوعی اقدم تصریح کرد: مقاومت یعنی ایستادگی و آزادگی، نقطه آغازین مقاومت اینجاست؛ ارباب ما رَب العالمین است و از ازل تا به امروز هر کس گفته الله با خدای خویش عشق بازی کرده و هزینه داده است و هزینه‌اش مقاومت است.
وی خطاب به خانواده شهدا ابراز کرد: خانواده شهدا سرتان را بالا بگیرید، اصفهان پایتخت عشق بازی با خدا و مقاومت است.
در این برنامه مدیر و معاون کانون‌های خدمت رضوی اصفهان، شهردار و معاون فرهنگی منطقه۵ ، مسئول کانون محله‌ای امام رئوف و مقامات لشکری جانشین ناحیه امام رضا(ع) حضور داشتند.
گفتنی است، در پایان این مراسم گروه سرود دختران رضوی حال و هوای فرزندان غزه را بیان کرده و دهه کرامت را تبریک گفتند و هدیه‌ای به رسم مهمان‌نوازی اصفهانی‌ها  به سردار نوعی اقدم اهدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی