پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با دهه کرامت؛
۱۴۰۳-۰۲-۳۰

کودکان اصفهانی در گذر فرهنگی چهارباغ با ضامن آهو عهد بستند

همزمان با دهه کرامت در ویژه برنامه‌هایی که به همت کانون بانوان و خانواده رضوی اصفهان در گذر فرهنگی چهار باغ برگزار شد کودکان با امام رضا (ع) عهد بستند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، حوریه رجالی مسئول کانون تخصصی بانوان و خانواده رضوی اصفهان از برپایی برنامه‌های شاد کودکانه در گذر چهار باغ خبر داد و گفت: در راستای ایجاد شور امام رضایی، یک ابر بازی به صورت مار و پله با تم آموزشی اخلاقی برای بچه‌ها تدارک دیده شده است و به برندگان مسابقه علاوه بر هدايای متبرک، جوایز خانوادگی، جهت بهره‌مندی از مراکز تفریحی شهر اصفهان به صورت نیم بها هدیه داده می‌شود. 
وی افزود: کودکان همچنین با حضور در غرفه کانون تخصصی بانوان و خانواده رضوی و زدن انگشت خود در جوهرهای رنگی صفحه «ضامن آهو با شما عهد می‌بندم» را مُهر و به نوعی رنگ آمیزی کردند. 
رجالی با اشاره به طرح «نسل رضوی» در راستای ترویج فرهنگ فرزندآوری با حضور خادمیاران و یاوران بانوان و خانواده رضوی، اظهار کرد: هدیه تولد متبرک به همراه کبوترهای سفیدی که نشان حرم مطهر امام مهربانی است و ...، به همراه ژتون غذای نذر کریمانه به نوزادان و والدین اهدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی