پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت دهه کرامت انجام شد، 
۱۴۰۳-۰۲-۳۰

معرفی کتاب مهارت‌های ارتباط موثر در سیره امام رضا (ع) در فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار

به مناسبت دهه کرامت کتاب مهارت‌های ارتباط موثر در سیره امام رضا (ع) توسط دکتر علی جانفزا نویسنده  این کتاب در مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا (ع) سبزوار وابسته به سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی معرفی شد.

به گزارش آستان نیوز، همزمان با دهه کرامت علی جانفزا نویسنده کتاب مهارت‌های ارتباط موثر در سیره امام رضا (ع) در جمع خادمیاران حوزه کتاب و اعضای کتابخانه به معرفی کتاب خود پرداخت.

کتاب مهارت‌های ارتباط موثر در سیره امام رضا (ع) کتابی اخلاقی و تربیتی است که در آن مهارت‌های ارتباط موثر با دیگران از دیدگاه امام هشتم شیعیان، امام رضا (ع) بیان شده است.
این کتاب متشکل از سه فصل است که در فصل اول مبانی بحث و روش‌های ارتباطی خود حضرت (ع) بررسی شده و دو فصل بعدی بخش عملی کتاب است.
عوامل برقراری ارتباط مؤثر در گفتار و رفتار امام رضا (ع)، بازدارنده‌های ارتباط در گفتار و رفتار امام رضا (ع) و  مجموعه‌ای از مباحث باید و نبایدها از جمله موضوعات بیان شده در این اثر است.
لازم به ذکر است کتاب مهارت‌های ارتباط موثر در سیره امام رضا (ع) در 176 صفحه در قطع رقعی، سال 1395 توسط انتشارات به‌نشر منتشر و تاکنون به چاپ هشتم رسیده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

تسهیل هرچه بیشتر شرایط زیارت آسان جانبازان در دستور کار قرار گیرد
تولیت آستان قدس رضوی با صدور دستوراتی به مسئولان حرم مطهر رضوی، نسبت به تسهیل هرچه بیشتر شرایط زیارت راحت جانبازان در…

تلویزیون اینترنتی